AnonymDiskusjon Skrevet 26. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2018 Hører folk si at hadde det vært meg så hadde jeg tatt livet av meg. Men vet ikke om det faktisk blir sagt, kan være fantasi. Anonymous poster hash: 8cb39...8d0 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Hører folk si... vet ikke om det faktisk blir sagt. Det er helt på det klare at denne AnonymDiskusjon har en helsesvikt. Jeg kan ikke annet enn å oppriktig si til vedkommende at den beste hjelpen er å få i møte med kyndig helsepersonell. Hvis det er behov for å bruke forumet for å ventilere sine forestillinger, er det jo også lov, selv om det kan ha motsatt effekt fordi vi ikke kan gjenkjenne deg så lenge du nekter å opprette en bruker, herunder gir deg random svar med dårlig kontinuitet. Til resten av forumet ber jeg om at vi er gjennomtenkte i hva vi svarer vedkommende fremover. Takk for oppmerksomheten. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2018 Ingen som kan noe for enkelte fordommer man har vel? Alle mennesker har fordommer om folkegrupper, narkiser, utlendinger, homofile osv.. Til sånne folks forsvar, så kan jeg si at jeg ofte får et helt annet inntrykk om jeg snakker og blir kjent med vedkommende. Jeg har jo jobbet sammen med muslimer feks, hatt narkoman nabo osv.. Men kommer det 10 fulle 17-18 åringer inn på bussen som ikke oppfører seg, skriker og trakasserer passasjerer så får man et enntrykk som ødelegger for resten. Når buss sjåføren ikke vil kjøre fordi hijabdama har 4 unger som ikke er beltet fast, så får man et inntrykk også, samt alle fremmedkulturelle som ikke vil betale bilett, og krangler med sjåføren så ingen kommer fram i tid. Anonymous poster hash: 3b4c7...470 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2018 Hender det er noen alkiser som ikke har råd til bilett også, men de har jo en grunn/sykdom.. Jeg skjønner ikke oppegående fremmedkulturelle fra Afrika eller midtøsten som har handlet masse krydder og mat og liksom ikke har tenkt på at man også trenger penger til bussen hjem. Anonymous poster hash: 3b4c7...470 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2018 Er et helt samfunn psykopater? Anonymous poster hash: 8cb39...8d0 Jeg anser meg som innvandrer vennlig, ikke rasist osv. Men er uvel når jeg møter hijabdamer med 4 unger og hijabvenninder og afghanske ungdommer som snakker høylytt på arabisk whatever. Noen ganger spiller de høylytt jallamusikk på mobiltelefonen.. og synger med. Er bare de som gjør det, med unntak av fjortiser. Er vel bare normale fordommer. Anonymous poster hash: 3b4c7...470 Signerer her ja! Utlendinger er som regel bare til bry Irakere som Somalere Anonymous poster hash: a61f7...9f8 Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Hender det er noen alkiser som ikke har råd til bilett også, men de har jo en grunn/sykdom.. Jeg skjønner ikke oppegående fremmedkulturelle fra Afrika eller midtøsten som har handlet masse krydder og mat og liksom ikke har tenkt på at man også trenger penger til bussen hjem. Anonymous poster hash: 3b4c7...470 Mest sansynlig fordi de måtte gå 15 km med bøtte på hodet for å hente vann, da de vokste opp å hadde en kelners tips på en kveld som årslønn men når de kommer hit så regner det iPhoner i huet og r**a på dem, og da får de finromyalagi og ME, men skal allikevel ha 27.000 i mnd for p støvsuge orientalteppene sine i sine «hjem» Offtopic: Jeg stemmer AP og jeg liker Jonas Gahr Størr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 (endret) De som hater fremmede, er de syke? At det er et helseproblem å gjøre det? Hva slags sykdom i såfall, er det bare at de har det så jævlig? Anonymous poster hash: 8cb39...8d0 Nei, det er faktisk et genuint instinkt, tro det eller ei. Vi mennesker er først og fremst flokkdyr, dvs. at vi holder oss til den flokken vi liker å forholde oss til, dvs. at dersom en annen flokk kommer bort til oss, så vil vi automatisk bli skeptisk. Mest sansynlig fordi de måtte gå 15 km med bøtte på hodet for å hente vann, da de vokste opp å hadde en kelners tips på en kveld som årslønn men når de kommer hit så regner det iPhoner i huet og r**a på dem, og da får de finromyalagi og ME, men skal allikevel ha 27.000 i mnd for p støvsuge orientalteppene sine i sine «hjem» Offtopic: Jeg stemmer AP og jeg liker Jonas Gahr Størr Så politisk korrekt du skulle være da! Fra spøk til alvor, så er dette idiotiske holdninger du driver å rasler rundt med. Å påstå at folk er late fordi de er innvandrer, det er total bullshit. Jeg har møtt mange innvandrer oppigjennom som jobber 100% overtid fordi de må det grunnet de skal ta vare på familien og dermed ikke har mulighet til annet.. De tar seg knapt fri og jobber 7 dager i uken (jepp, svart arbeid, men hvordan skal de ellers kunne kjøpe den iphonen til barna?). Det ser du svært få nordmenn gjøre, nei, vi skal ha fri 2 dager uansett hva det skulle være (neh, nå tenkte jeg å være litt politisk ukorrekt her, jeg og!). Når det kommer til trygd så må man ha grunnlag for å få det, man får det ikke med mindre man kan dokumentere nødvendigheten, og invadere som ikke har vært i arbeid vil uansett ikke få mer enn den minste satsen, det er en mye at de får "mer" enn nordmenn. Endret 29. mai 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå