Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hat mot fremmede, sykdom?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som hater andre pga hudfarge er fordi de er individer som tenker lite selv, og istedet blir påvirket av omgangskretsen, miljøet de henger i samt dårlig smak i Youtube videoer.

Dette handler ikke om hudfarge.

Anonymous poster hash: 8cb39...8d0

Da bør man oppsøke fagpersonell og be om en utredning.

Fortsatt så gjelder det meste av det jeg skrev.

Lenke til kommentar

Jeg anser meg som innvandrer vennlig, ikke rasist osv. Men er uvel når jeg møter hijabdamer med 4 unger og hijabvenninder og afghanske ungdommer som snakker høylytt på arabisk whatever.

Noen ganger spiller de høylytt jallamusikk på mobiltelefonen.. og synger med.

Er bare de som gjør det, med unntak av fjortiser.

Er vel bare normale fordommer.

Anonymous poster hash: 3b4c7...470

Helt normalt, det er ditt indre deg som innser at innvandring var kanskje ikke en så god ide allikevel.

Lenke til kommentar

Det er sunt å være skeptisk til alt som er fremmed. Ellers hadde vi aldri overlevd. Skal ikke en løve og en tiger være skeptiske til hverandre når de møtes for første gang i en dyrehage? Mennesker er forskjellige og vi opptrer forskjellig. Jeg er for eksempel meget skeptisk til folkegrupper som tvinger barna sine til å omskjæres eller faste. Det er kanskje ikke politisk korrekt, men jeg foretrekker å være skeptisk til mye av det som er fremmed og det er jeg glad for.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Hat mot fremmed er ikke en sykdom. Det er en tilstand vi alle er i. Tilstanden er krystal klar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

"Sjeldent" er inkludert i ordet krystal klart.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Hva mener du?

Poenget er at det er en som sier at han "nesten" ikke har hat mot noen. "Nesten" det som å si at jeg kanskje har hat mot en men teller ikke for jeg elsker dem 99 andre. Da er vannet ureint. Da er det krystall klart at vi har hat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Dere mener at jeg har et krystallklart hat mot andre, men så sier fo2re at jeg mangler impulskontroll?

Jeg tror ikke jeg er slik, men kanskje jeg er helt uten selvinnsikt? Føler egentlig at jeg bare vil ha sex, jeg syns ikke jeg hater noen.

Du er verken verre eller bedre og det er slik vi alle. Impulskontroll er en beskrivelse for å sette merke på folk for å vise at en skiller seg ut. Faen hvis folk sier at du mangler impulskontroll ja så kan jeg si at det kommer til gå til helvete med oss alle. 

Lenke til kommentar

Dere mener at jeg har et krystallklart hat mot andre, men så sier fo2re at jeg mangler impulskontroll?

Jeg tror ikke jeg er slik, men kanskje jeg er helt uten selvinnsikt? Føler egentlig at jeg bare vil ha sex, jeg syns ikke jeg hater noen.

Du er verken verre eller bedre og det er slik vi alle. Impulskontroll er en beskrivelse for å sette merke på folk for å vise at en skiller seg ut. Faen hvis folk sier at du mangler impulskontroll ja så kan jeg si at det kommer til gå til helvete med oss alle.

Men har du hørt om meg, eller sett noe på nettsider om meg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Men har du hørt om meg, eller sett noe på nettsider om meg?

Det du beskriver er veldigt normalt. Hat er rundt oss desverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...