nor50 Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg tok noen bilder med OnePlus6, LG V30 og Nokia 8 nå. Tatt i kveldinga med få sekunders mellomrom, fra samme ståsted. Ikke noe proff test, men hva syns dere? Bildene er navngitt 1P6 for One Plus 6, N8 for Nokia 8 og V30 for LG V30. https://www.dropbox.com/sh/7duetboeg02nuyu/AACzrOqItOk-cLkX_qHfUFcBa?dl=0 Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Nå er jeg ingen ekspert men Nokia hadde beste bilder mens LG de verste. Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Jeg synes Nokia 8 sin bilder av parkeringsplassen var mørke i forhold til de andre telefonene. Ellers så synes jeg at det ikke var den helt store forskjellen. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 V30 har generelt best på detaljer og kontrast. OP6 kommer ganske nærme, men kommer litt kort kontrastmessig. Virker litt bedre balansert i bildene av planten. Nokia 8 er litt mer uklart enn de to andre, spesielt bildet fra parkeringsplassen er dette tydelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 En sånn test er veldig vanskelig å få noe ut av da alle tydeligvis ser helt forskjellige resultater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå