Holmgr3N Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har vært å undersøkt i den grotta? Den droiden sier hva jeg skal gjøre for å åpne den døra.. men jeg skjønner ikke hva han mener.. Gå til south and west ellernosånt..? Lenke til kommentar
Torer45 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Kas spill er dette i det hele tatt..?? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Kas spill er dette i det hele tatt..?? Tror det er et MMORPG, eller er jeg på jordet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 det er 3 innganger - du skal bevise deg verdig for å komme inn hoveddøra som er rett frem når du kommer inn grotta og til roboten. du skal gå inn i døra til venstre og høyre for roboten og gjøre en oppgave. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Kas spill er dette i det hele tatt..?? Tror det er et MMORPG, eller er jeg på jordet? KOTOR = Knights of the Old Republic Nei, det er ikke et mmo spill Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Kas spill er dette i det hele tatt..?? Tror det er et MMORPG, eller er jeg på jordet? KOTOR = Knights of the Old Republic Nei, det er ikke et mmo spill Nei, var vel ikke så rart jeg tok feil. Men hva heter det Star Wars spillet som du spiller online, og du kan være alt fra skomaker til kriger. Spiller mot mange andre folk. Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Knights of the Old republic er ett singel-player RPG for PC/Xbox ang problemet ditt: antar at dette i de gamle ruinene på Dantooine. Der du snakker med roboten er det fire dører, en tvers ovenfor der du kom inn, og en til venstre for og en til høyre for. Gå inn døren til høyre og den til venstre (rekkefølgen spiller ingen rolle) ødlegg droiden der inne, og bruk dataterminalen... når den gir deg meldingen "opening life/death seal" kan du gå til neste rom. Når du har tatt begge siderommene, kan du åpne den midtre døren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå