Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Gutter og sexleketøy (vs. jenter)

48 stemmer

1. 1. Har du sexleketøy til eget bruk?

• Er gutt, og har sexleketøy til eget bruk
      21
    • Er gutt, men har ikke sexleketøy til eget bruk
      24
    • Er jente, og har sexleketøy til eget bruk
      3
    • Er jente, men har ikke sexleketøy til eget bruk
      0

Anbefalte innlegg

Jeg er en rimelig ærlig type. Jeg har ikke problemer å innrømme ting om meg selv til andte og jeg har liten tålmodighet til folk man må gå følge rundt grøten.

Min erfaring er da når slike temaer dukker opp i pausepraten på jobb osv så er alle fryktelig defensive og alle har en slik overmaskulin holdning som drypper av personlig usikkerhet. Først når jeg kan fortelle at jeg har en svær kiste med leketøy av alle slag til både meg og kjæresten og til all mulig bruk så begynner andre å løsne - og plutselig viser det seg at, jo, han ene hadde både lommefitte og buttplug og han andre liker å bli pissa på osv (kommer med eksempler her).

Har tilogmed opplevd flere ganger at de mest fordømmende i slike situasjoner senere på tomannshånd har fortalt at de testa whatever vi snakka om sist og det ble stor suksess på soverommet.

Eksempelvis var det snakk om rimming en gang og en kar fordømte det på det sterkeste. Det var ekkelt, det var farlig og det var ikke måte på. Senere kunne han fortelle at han og dama hadde prøvd det og dama hadde aldri hatt så mange orgasmer før og det var blitt den nye favoritten i senga hos dem.

Ikke at dette tema som er normalen på jobb, men tar noen det opp så har ikke jeg problemer med å snakke om det og jeg synes bare synd på de som ikke våger å utforske sin egen seksualitet. Det er tross alt bare de selv som taper på det.

Og den stakkars partneren som deler seng med dem, da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nå synes jeg det er dere som overdriver nødvendigheten av mekaniske tingester på mennesker som fra naturens side allerede er utstyrt med alt man man trenger.

De fleste av oss iallefall...

Burde dere ikke applaudere naturens egne løsninger, for dem som klarer seg med dem, fremfor å påstå at man er rar hvis man ikke bruker elektroniske dingser?

Anonymous poster hash: ae7fc...614

Så du går naken rundt i samfunnet også da eller og bor i hule?

Er heller ingen som har spesifisert vibratorer her, sexleketøy inneholder mye mer enn det.

Endret av fo2re
Lenke til kommentar

Denne tråden har inspirert meg til å kjøpe en god del produkter...you only live twice once. Får se hvordan det går.

Det er min innstilling også.

Jeg var ei lita pyse når jeg var ung helt til jeg traff ei jente som åpnet øynene mine.

Alt skal prøves minst én gang før jeg dømmer det :p

(Og før noen andre tar den så; ja - det var bare de hun åpnet :) )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor gammel er denne venninna som mobber for slikt? Kan ikke være voksen i alle fall. Hadde ei venninne sagt noe negativt til meg om at jeg hadde det samme som henne, nemlig leketøy så hadde hun får høre det! Det er da jaggu det samme for ´begge kjønn!

Verre er det med alt leketøyet som tilbys, minst 85% er kun for kvinner mens vi menn kun tilbys noen varianter av flashlight gummimus, noen pumper eller butplugs. Vi kan selvsagt kjøpe ei stor oppblåsbar eller diger silikon kopi av ei dame men det er svin dyre og ikke så lett å legge i nattbord skuffen......

Det burde vært større utvalg for oss menn, dermed basta!

Men uansett, leketøy for alle, det er bare sunt! Stå på, lek hele livet sier jeg!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor gammel er denne venninna som mobber for slikt? Kan ikke være voksen i alle fall. Hadde ei venninne sagt noe negativt til meg om at jeg hadde det samme som henne, nemlig leketøy så hadde hun får høre det! Det er da jaggu det samme for ´begge kjønn!

Verre er det med alt leketøyet som tilbys, minst 85% er kun for kvinner mens vi menn kun tilbys noen varianter av flashlight gummimus, noen pumper eller butplugs. Vi kan selvsagt kjøpe ei stor oppblåsbar eller diger silikon kopi av ei dame men det er svin dyre og ikke så lett å legge i nattbord skuffen......

Det burde vært større utvalg for oss menn, dermed basta!

Men uansett, leketøy for alle, det er bare sunt! Stå på, lek hele livet sier jeg!

Noen påstår at kvinnfolk modnes tidligere enn menn, noe jeg selv mener er bullshit. I min erfaring er jenter bare svært villige og ivrige etter å bli kuet. Spesielt seksuelt er jenter i min erfaring svært sent utviklet, da især mentalt.

Hadde faktisk ikke blitt overrasket over et kvinnfolk i midten av trettiårene som hånlo over at en mann har leker, mens hun selv kjører mekaniske tingester oppi rattstammen hver kveld. De føler gjerne mestring med sitt eget mislykket sexliv ved å forsøke å gjøre narr av ditt :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...