TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2018/05/24/195399171/zombie-alarm-i-florida Man skal ikke utlokke at det kan være mulig. Men jeg tviler på om det vil skje i våres genrasjon. Hva mener dere, er dette reine humbugg? Eller er det bare noen som prøver å skremme oss? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Man kan helt fint utelukke at det er mulig.. Lenke til kommentar
bas Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 hvis du hadde lest hele artikkelen, og kanskje ikke bare overskrifta, så blir det vel ganske klart avkreftet at zombievarselet var reelt....(skjønn det du). Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 – Forhåpentligvis, neste gang det kommer en advarsel om zombie-invasjon, så blir det en virkelig zombie-invasjon, sier Kerr til Gizmodo. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2018 hvis du hadde lest hele artikkelen, og kanskje ikke bare overskrifta, så blir det vel ganske klart avkreftet at zombievarselet var reelt....(skjønn det du). Jeg sa jo det. Man skal ikke utlokke at det kan være mulig. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Som det står i artikkelen er dette en av mange tester som har gått feil. Nyhetsredaksjoner har klare lengere artikler om kjente personer som kan dø og av og til sendes disse ut ved en feiltagelse. Siste høst sendte NTB ved en feiltagelse ut artikkelen de hadde forberedt til døden av Kong Harald. Da Olav Palme døde var avisene ikke klare i det hele tatt og det var kaos med å få laget skikkelige artikler som det tar tid å gjøre research til. Etter dette måtte de skjerpe seg og ha enda flere artikler klare til publisering. Alltid morsomt å se disse luringene igjen: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2018 Så stille det ble her da!! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Ingenting er umulig, det tar bare lengre tid.Bare spør de som venter på at Jesus og vennene hans skal slenge innom igjen. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 (endret) De ble mest sannsynlig bare hacket. Dette virker som noe jeg kunne finne på å gjøre bare fordi jeg elsker zombier. Selvsagt valgte de florida også, der han karen på bathsalts beit av deler av trynet til en kar. Men mulig? Ja, helt klart:https://en.wikipedia.org/wiki/Ophiocordyceps_unilateralisFult mulig, med den rette mutasjonen. Endret 28. mai 2018 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Keep on prepping for the appoccalypse!!!!! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2018 De ble mest sannsynlig bare hacket. Dette virker som noe jeg kunne finne på å gjøre bare fordi jeg elsker zombier. Selvsagt valgte de florida også, der han karen på bathsalts beit av deler av trynet til en kar. Men mulig? Ja, helt klart: https://en.wikipedia.org/wiki/Ophiocordyceps_unilateralis Fult mulig, med den rette mutasjonen. Helt enig Buffy. Det skjer jo trosalt allerede i dyreverden. Men hvis det skal skje med oss mennesker, da er det logisk for meg å tenke, det vil ta flere år til det skjer oss. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Man finner sikkert på et bilologisk våpen som gir raseri og drap... Shit man bombet jo folk med LSD i eget land før.. Sprayet er vel mer riktig. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Finnes selvfølgelig ingen zombier. Bare noen offentlig ansatte har det gøy og troller befolkningen, lol. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Bioloigiske våpen finnes, rart om det ikke finnes et raseri virus også.... Som typ hunders rabies men på mennesker. Men lov i krig er det jo ikke, men at teknologien er der tror jeg er sannsynelig. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2018 Finnes selvfølgelig ingen zombier. Bare noen offentlig ansatte har det gøy og troller befolkningen, lol. Desverre, zombier finnes faktisk. Hjerneparasitter-gjør-sine-ofre-tilzombier Den parasitten har bare ikke rammet oss mennesker enda. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 At slike ting engang diskuteres og tilsynelatende taes seriøst, synes jeg er skremmende. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 At slike ting engang diskuteres og tilsynelatende taes seriøst, synes jeg er skremmende. Tror det er mest trolling. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 (endret) Zombier finnes de, i form av at de blir hjernedøde maskiner som går på autopilot fordi en sopp bokstavelig talt tar over hjernen deres og bruker kroppen som agn så soppen skal få spre seg enda mer, det kunne dere begge lest hadde dere sjekket lenken min. En zombie er ikke automatisk en kjøttetende, hjerne-elskende fråtser, en zombie har tradisjonelt sett vært en person feks som blir overtatt og befalt av zombiemesteren sin til å gjøre ting, det at zombier liker braaaains er relativt nytt. Endret 29. mai 2018 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Det er jo laget en rekke dokumentarfilmer og dokumentarserier om emnet med veldig gode seertall så det burde ikke overraske at folk viser interesser for temaet. https://www.imdb.com/search/keyword?keywords=zombie Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 En merkelig effekt man har hatt siden 70-tallet er at det er mest zombier i USA når de har republikansk president og mest vampyrer når det er demokratisk president. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå