Gå til innhold

Zombie-alarm-i-florida

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som det står i artikkelen er dette en av mange tester som har gått feil.

Nyhetsredaksjoner har klare lengere artikler om kjente personer som kan dø og av og til sendes disse ut ved en feiltagelse. Siste høst sendte NTB ved en feiltagelse ut artikkelen de hadde forberedt til døden av Kong Harald. Da Olav Palme døde var avisene ikke klare i det hele tatt og det var kaos med å få laget skikkelige artikler som det tar tid å gjøre research til. Etter dette måtte de skjerpe seg og ha enda flere artikler klare til publisering.

Alltid morsomt å se disse luringene igjen:

Lenke til kommentar

De ble mest sannsynlig bare hacket. Dette virker som noe jeg kunne finne på å gjøre bare fordi jeg elsker zombier. Selvsagt valgte de florida også, der han karen på bathsalts beit av deler av trynet til en kar.  

Men mulig? Ja, helt klart:
https://en.wikipedia.org/wiki/Ophiocordyceps_unilateralis

Fult mulig, med den rette mutasjonen. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

De ble mest sannsynlig bare hacket. Dette virker som noe jeg kunne finne på å gjøre bare fordi jeg elsker zombier. Selvsagt valgte de florida også, der han karen på bathsalts beit av deler av trynet til en kar.  

Men mulig? Ja, helt klart:

https://en.wikipedia.org/wiki/Ophiocordyceps_unilateralis

Fult mulig, med den rette mutasjonen. 

Helt enig Buffy. Det skjer jo trosalt allerede i dyreverden. Men hvis det skal skje med oss mennesker, da er det logisk for meg å tenke, det vil ta flere år til det skjer oss.

Lenke til kommentar

Zombier finnes de, i form av at de blir hjernedøde maskiner som går på autopilot fordi en sopp bokstavelig talt tar over hjernen deres og bruker kroppen som agn så soppen skal få spre seg enda mer, det kunne dere begge lest hadde dere sjekket lenken min. En zombie er ikke automatisk en kjøttetende, hjerne-elskende fråtser, en zombie har tradisjonelt sett vært en person feks som blir overtatt og befalt av zombiemesteren sin til å gjøre ting, det at zombier liker braaaains er relativt nytt. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...