3irik Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Sosiale medier er ikke måten å prate sammen om ting som er viktig.Det har heller ingen påstått, du diskuterer mot deg selv. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Sosiale medier er ikke måten å prate sammen om ting som er viktig.Det har heller ingen påstått, du diskuterer mot deg selv. Sosiale medier er ikke måten å prate sammen om ting som er viktig.Det har heller ingen påstått, du diskuterer mot deg selv. Neppe, jeg klarer å prate direkte til hvem som helst om hva som helst når det gjelder. Jeg trenger ikke et diskusjonsforum eller støttegruppe på Facebook. Lenke til kommentar
Audiovisuelt2 Skrevet 27. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2018 (endret) Takker for alle svar og tilbakemeldinger. Selv tenker jeg at motorkjøretøy ikke skal kjøre på fellesplenen på "hagesiden" av huset. 25 meter unna er det en grusvei som leder til en bilvei. Stor forskjell om han hadde startet den der istedenfor 1-2 meter unna soveromsvinduet - som også må stå åpent 7 mnd i året, ser det ble kommentert. Hvem har f.eks. vinduet igjen sommeren? Det blir jo så dårlig luft og varmt da. Han er også den eneste som parkerer slik, det står nemlig både scooter og motorsykkel på opp-siden. Om man ikke kan trille over plenen tenker jeg man må parkere på parkeringsplassen som også er stor nok til alle og gratis. Selv får jeg en klump i magen når jeg sykler med trå-sykkel over plenen fordi det lager spor i gresset. Vi er alle forskjellig Endret 27. mai 2018 av Audiovisuelt2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå