knutby Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Kan noen ramse opp hva jeg kan gjøre for å dempe støyen på diskene mine?? Har 3 wd 7200rpm som står å durer hull i øra mine! Å kjøpe sånn lydisolering til toweret gidder jeg ikke.. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hmm, finnes det ikke lyd isolerende hardisk skuffer? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hva med å senke dem ned i vann. Let litt så finner du en post der en har gjort det samme.... Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Jo, men tror de blir sinnsykt varme av det. Jeg har to Zalman drevkjølere på mine hdd'er. De virker utmerket Verken støy eller varme... Endret 14. desember 2003 av ComputerBoy Lenke til kommentar
ohn Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hvis du er villig til å bruke litt penger er jo Smart Drive 2002 Enclosure et (dyrt) alternativ. Disse skal lede varme svært godt, og det skal derfor ikke være noe problem med varmeutvikling selv på 7200rpm-disker. SilentPCReview har testet en eldre utgave, og jeg ble ihvertfall fristet til å kjøpe et par stykker etter å ha lest testen Lenke til kommentar
knutby Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 betale 600kr for å senke lyden er jo bra det:D not Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det var du som sa at de durer hull i ørene dine Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Vil det si riste støy liksom? Om det er det så se på disse, har ikke hørt noe om de men http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SCHSD1914 Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Kan noen ramse opp hva jeg kan gjøre for å dempe støyen på diskene mine??Har 3 wd 7200rpm som står å durer hull i øra mine! Å kjøpe sånn lydisolering til toweret gidder jeg ikke.. Sjønner ikkje kviofr folk klager på bråk på dei diskane? Har selv wd 120 7200... se og wd 20 gb 5400... Bruker standard Evercom kabinett..... Sover fint eg. Med 2 kabinett vifter, og herpa cpu kjøler.... PS har skrudd dei godt fast.... Endret 15. desember 2003 av londoy Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Heng diskene opp i strikk (solide tøystrikk er det beste), men pass på å få nok kjøling til dem (normal montering mot metallet i kabinettet gir en viss kjøleeffekt). På denne måten får ikke vibrasjoner forplantet seg til kabinettet, og vibrasjonstøy er som regel det største problemet med harddisker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå