RS2000 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har en harddisk som begynner å støye en del. Klumpen er en FUJITSU MPD3130AT (12 GB, 5400 RPM, ATA66, 512 KB Cache). I skrivende stund høres det ut som om den har blitt "overklokket" til 7200 RPM Dette begynner å bli litt plagsomt ettersom maskinen står på døgnet rundt. Kan det hende at disken begynner å takke for seg? Lenke til kommentar
ALI Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Er det noe vibrasjon med den? Jeg brukte feil skruer på min harddisk så den satt ikke fast og lagde en rar lyd. Har byttet skruer. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 surrer den fælt? eller knirker den? da bør du gå til anskaffelse av ny så fort så mulig for å kopiere over alle gamle data før den takker helt for seg! eller hvis du hører en skramlete lyd så er dt bare og se om den er skrud ordendelig fast! Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Den er skrudd ordentlig fast, så jeg antar at nå begynner det å haste med å få ut det som ligger der. Takk for gode svar folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå