EddIe Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 noken som har dette kortet?? er det mulig å stille på multiplyeren? eg har a7a og 1,33ghz t-bird (ja eg har brukt blyant tikse..) i bios går det and og stille på fsb men multyplyeren er grå slik att dei ikkje går and og gå inn på den takker for alle svar. Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 hei jeg tror ikke du har låst den opp ordentligt Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Hovedkortet ditt støtter ikkje multipliersetting. Bruk fsb i staden. A7m266 og A7a266 har ikkje denne moglegheita. mvh Ørjan Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Asus korta støtter multiplaier som bare d!! Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Ja men da treng du ein hk-mod!! Tru meg! Orginalt har ikkje desse korta multipliersetting. KNUSEKLART og SANT!!! Har jo Asus A7M266 sjølv. Ørjan Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Hehe klart hk'et har multiplier. Men ein kan ikkje STILLE multiplier med dette hk' Da skulle den være klar. Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 litt snålt att det er multiplyerdingse,sak i bios det er bare att den er grå slek att det er umulig å velge den.... kan og hende det ikkje var heilt 100%bra tillaga med blyanttrikset... Lenke til kommentar
krisorsk Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Asus A7M har multiplier, eller hva det nå het.. en liten blå boks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tulling!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå