Nizzen Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Jeg skal lage et realistisk WW2 spill jeg. Når karakteren din dør i spillet, så må du kjøpe spillet på nytt. Kun 1 karakter per lisens. Respawns skal vi ikke ha, det er jo ikke realistisk Når spilleren dør i spillet, så dør spilleren Lenke til kommentar
JanFrode Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Jeg skal lage et realistisk WW2 spill jeg. Når karakteren din dør i spillet, så må du kjøpe spillet på nytt. Kun 1 karakter per lisens. Respawns skal vi ikke ha, det er jo ikke realistisk Når spilleren dør i spillet, så dør spilleren Nesten, men er jo et spill tross alt Begynner bare å bli lei av folk som konstant skal finne feil i spill. Skulle tro dem er kun ute etter å klage på noe, og at de faktisk ikke bryr seg så særlig om spillet. 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 (endret) Vi i NFN koser oss med BF1 imens Endret 26. mai 2018 av Nizzen 2 Lenke til kommentar
Sebbetheking Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Alle maser om historisk korrekt.. har de noen gang sagt at det skal være det?De har sagt at det er WW2, at det er "authentic and immersive" i intervjuene sine. Når det dukker opp en kvinne med steampunk robotarm, en mørk fyr med gullkatana så blir det skivebom med tanke på hva jeg har lest, sett og hørt av historie. Skal ikke stikke under stol at spill flest har balanse mellom arkade og realisme. DICE uttalte seg allerede i 2002/03 at Battlefield 1942 handler om balansen mellom arkade og realisme. Steampunk har ingenting med arkadebiten å gjøre, det er kun kosmetisk. Så hvorfor blande det inn med WW2 når det markedsføres som et autentisk WW2 spill? Ikke veldig autentisk at britene kjører rundt i en "britisk" Kettenkrad (Tysk beltemotorsykkel). Det som er mest provoserende er dustekommentarene/trolling. "Åhh hater du kvinner?" "Åhh men japsene hadde da sverd, folk tok med seg det som suvenirer blablabla...." "De hadde jo proteser på den tiden" Nei, du hater ikke kvinner fordi du mener det er malplassert. Kvinner var en sjeldenhet. Kvinner var vel mest kjent for å jobbe i omsorgsyrker, fabrikker o.l, også har du noen spesielle tilfeller med kvinnelige piloter og snikskyttere. Ja, flere japser hadde med sverd i felten. I traileren så er de på britiske siden, og befinner seg et sted i Europa. Der finnes det svært lite gullkatanar eller katanar, så det argumente der er elendig... Eneste tilfelle jeg kjenner til i Europa må vel være Jack Churchill "Mad Jack" han hadde visst med seg et sverd og langbue i strid. Igjen et enkelttilfelle. Det fantes proteser på den tiden. Men du gikk ut i felten igjen etter å ha amputert armen. Cyborg-arm slik det vi ser i traileren fantes ihvertfall ikke. Er du våken så kan du enkelt se at det er en robotarm, og ikke en protese. Når du blander alt disse nokså sjeldne tilfellene og fremmede elementene inn i et WW2 spill, så er det ikke lenger autentisk eller gjør det mulig å få noe form for innlevelse. Da det blir ekstremt usannsynlig. Det er ikke noe galt å blande inn alle disse fiksjonelle elementene, men å si at spillet er et autentisk WW2 spill eller prøver å legitimere slike historiske feil forblir idiotisk. Det viser bare at en er evneveik. Grunnen til hate til traileren er vel fordi alt var feil. Det var kaotisk, karakterene, katana, pønkeklær, robotarm, MG-våpenet, jaget av egne allierte tankser, hopper ut av vindu, allierte som bruker tyske kjøretøy som deres eget, post-apokalyptisk bro, kjøretøy som ramler ned i hode på en mann. Alt ble feil. Dette var større lavmål en CoD WW2, og det er ikke forventet av et Battlefield-spill. Når du tenker på WW2-spill, tenker du på noe helt annet en det som ble representert i traileren og derfor ble det kræsj. Traileren stod ikke i stil med forventingene. Okei.. deg om det, likte den jeg. ser frem til spillet =) Å nei var faktisk over 1000 kvinnelige Norske soldater under krigen og over en million russiske... Så kvinner var det, men samme det du har satt deg fast bestemt på at det er dritt så egentlig samme hva jeg sier 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Jeg skal lage et realistisk WW2 spill jeg. Når karakteren din dør i spillet, så må du kjøpe spillet på nytt. Kun 1 karakter per lisens. Respawns skal vi ikke ha, det er jo ikke realistisk Når spilleren dør i spillet, så dør spilleren Nesten, men er jo et spill tross alt Begynner bare å bli lei av folk som konstant skal finne feil i spill. Skulle tro dem er kun ute etter å klage på noe, og at de faktisk ikke bryr seg så særlig om spillet. Nå har halvparten gitt en dårlig stemme på traileren. Problemet er vel at du ikke ser lengre enn til nesetippen. Så det er vel ikke snakk om at folk skal konstant finne feil. CoD WW2 har plenty med feil, men ingen har stemt ned traileren deres av den grunn. Riktignok fikk Infinity Warfare en masse kritikk, og ble stemt ned kraftig Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 (endret) Alle maser om historisk korrekt.. har de noen gang sagt at det skal være det?De har sagt at det er WW2, at det er "authentic and immersive" i intervjuene sine. Når det dukker opp en kvinne med steampunk robotarm, en mørk fyr med gullkatana så blir det skivebom med tanke på hva jeg har lest, sett og hørt av historie. Skal ikke stikke under stol at spill flest har balanse mellom arkade og realisme. DICE uttalte seg allerede i 2002/03 at Battlefield 1942 handler om balansen mellom arkade og realisme. Steampunk har ingenting med arkadebiten å gjøre, det er kun kosmetisk. Så hvorfor blande det inn med WW2 når det markedsføres som et autentisk WW2 spill? Ikke veldig autentisk at britene kjører rundt i en "britisk" Kettenkrad (Tysk beltemotorsykkel). Det som er mest provoserende er dustekommentarene/trolling. "Åhh hater du kvinner?" "Åhh men japsene hadde da sverd, folk tok med seg det som suvenirer blablabla...." "De hadde jo proteser på den tiden" Nei, du hater ikke kvinner fordi du mener det er malplassert. Kvinner var en sjeldenhet. Kvinner var vel mest kjent for å jobbe i omsorgsyrker, fabrikker o.l, også har du noen spesielle tilfeller med kvinnelige piloter og snikskyttere. Ja, flere japser hadde med sverd i felten. I traileren så er de på britiske siden, og befinner seg et sted i Europa. Der finnes det svært lite gullkatanar eller katanar, så det argumente der er elendig... Eneste tilfelle jeg kjenner til i Europa må vel være Jack Churchill "Mad Jack" han hadde visst med seg et sverd og langbue i strid. Igjen et enkelttilfelle. Det fantes proteser på den tiden. Men du gikk ut i felten igjen etter å ha amputert armen. Cyborg-arm slik det vi ser i traileren fantes ihvertfall ikke. Er du våken så kan du enkelt se at det er en robotarm, og ikke en protese. Når du blander alt disse nokså sjeldne tilfellene og fremmede elementene inn i et WW2 spill, så er det ikke lenger autentisk eller gjør det mulig å få noe form for innlevelse. Da det blir ekstremt usannsynlig. Det er ikke noe galt å blande inn alle disse fiksjonelle elementene, men å si at spillet er et autentisk WW2 spill eller prøver å legitimere slike historiske feil forblir idiotisk. Det viser bare at en er evneveik. Grunnen til hate til traileren er vel fordi alt var feil. Det var kaotisk, karakterene, katana, pønkeklær, robotarm, MG-våpenet, jaget av egne allierte tankser, hopper ut av vindu, allierte som bruker tyske kjøretøy som deres eget, post-apokalyptisk bro, kjøretøy som ramler ned i hode på en mann. Alt ble feil. Dette var større lavmål en CoD WW2, og det er ikke forventet av et Battlefield-spill. Når du tenker på WW2-spill, tenker du på noe helt annet en det som ble representert i traileren og derfor ble det kræsj. Traileren stod ikke i stil med forventingene. Okei.. deg om det, likte den jeg. ser frem til spillet =) Å nei var faktisk over 1000 kvinnelige Norske soldater under krigen og over en million russiske... Så kvinner var det, men samme det du har satt deg fast bestemt på at det er dritt så egentlig samme hva jeg sier Aldri sagt at spillet er dritt. Jeg har gitt utrykk over at jeg ikke er begeistret over traileren. Har spilt Battlefield 16 år nå, så har ikke tenkt å slutte med det enda I likhet med flere andre som skal forsvare traileren legger du ord i munnen på folk. EDIT: Ønsker kilder på de tusen (1003) kvinnelige norske soldatene dine. Hvor mange av dem var i felten? Endret 26. mai 2018 av Heradon Lenke til kommentar
Iki Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Alle maser om historisk korrekt.. har de noen gang sagt at det skal være det?De har sagt at det er WW2, at det er "authentic and immersive" i intervjuene sine. Når det dukker opp en kvinne med steampunk robotarm, en mørk fyr med gullkatana så blir det skivebom med tanke på hva jeg har lest, sett og hørt av historie. Skal ikke stikke under stol at spill flest har balanse mellom arkade og realisme. DICE uttalte seg allerede i 2002/03 at Battlefield 1942 handler om balansen mellom arkade og realisme. Steampunk har ingenting med arkadebiten å gjøre, det er kun kosmetisk. Så hvorfor blande det inn med WW2 når det markedsføres som et autentisk WW2 spill? Ikke veldig autentisk at britene kjører rundt i en "britisk" Kettenkrad (Tysk beltemotorsykkel). Det som er mest provoserende er dustekommentarene/trolling. "Åhh hater du kvinner?" "Åhh men japsene hadde da sverd, folk tok med seg det som suvenirer blablabla...." "De hadde jo proteser på den tiden" Nei, du hater ikke kvinner fordi du mener det er malplassert. Kvinner var en sjeldenhet. Kvinner var vel mest kjent for å jobbe i omsorgsyrker, fabrikker o.l, også har du noen spesielle tilfeller med kvinnelige piloter og snikskyttere. Ja, flere japser hadde med sverd i felten. I traileren så er de på britiske siden, og befinner seg et sted i Europa. Der finnes det svært lite gullkatanar eller katanar, så det argumente der er elendig... Eneste tilfelle jeg kjenner til i Europa må vel være Jack Churchill "Mad Jack" han hadde visst med seg et sverd og langbue i strid. Igjen et enkelttilfelle. Det fantes proteser på den tiden. Men du gikk ut i felten igjen etter å ha amputert armen. Cyborg-arm slik det vi ser i traileren fantes ihvertfall ikke. Er du våken så kan du enkelt se at det er en robotarm, og ikke en protese. Når du blander alt disse nokså sjeldne tilfellene og fremmede elementene inn i et WW2 spill, så er det ikke lenger autentisk eller gjør det mulig å få noe form for innlevelse. Da det blir ekstremt usannsynlig. Det er ikke noe galt å blande inn alle disse fiksjonelle elementene, men å si at spillet er et autentisk WW2 spill eller prøver å legitimere slike historiske feil forblir idiotisk. Det viser bare at en er evneveik. Grunnen til hate til traileren er vel fordi alt var feil. Det var kaotisk, karakterene, katana, pønkeklær, robotarm, MG-våpenet, jaget av egne allierte tankser, hopper ut av vindu, allierte som bruker tyske kjøretøy som deres eget, post-apokalyptisk bro, kjøretøy som ramler ned i hode på en mann. Alt ble feil. Dette var større lavmål en CoD WW2, og det er ikke forventet av et Battlefield-spill. Når du tenker på WW2-spill, tenker du på noe helt annet en det som ble representert i traileren og derfor ble det kræsj. Traileren stod ikke i stil med forventingene. Om det så var en kvinne på jorden, så ville det være historisk korrekt å lage en film om denne ene kvinnen. Om du mener motsatt så er det kun fordi du har noe imot kvinner, ikke fordi du mener det er historisk feil... Det var kvinner i feltet, kvinner som skjøt med pistoler og maskingevær. Det er null stempunk i traileren til spillet. Null. Ingenting. Britene kunne lett stjele en beltevogn. Det er 0 informasjon om hvem du ser i traileren, og hvor de befinner seg. Protesen er en helt alminnelige protese fra den tidsperioden. Ikke noe robot arm i det hele tatt. Den eneste grunnen til alt hatet rundt traileren er at det er et ea spill. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 (endret) Det er ikkje noe hat, men det er jo populært/ i vinden å kritisere EA. Det er jo typisk de som ikkje hadde kjøpt spillet uansett hvor bra det måtte være, som klager Så hat vi jo selvfølgelig et par her inne som klager hele tiden, men spiller det alikavel /internett 2018 Endret 26. mai 2018 av Nizzen 3 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Alle maser om historisk korrekt.. har de noen gang sagt at det skal være det?De har sagt at det er WW2, at det er "authentic and immersive" i intervjuene sine. Når det dukker opp en kvinne med steampunk robotarm, en mørk fyr med gullkatana så blir det skivebom med tanke på hva jeg har lest, sett og hørt av historie. Skal ikke stikke under stol at spill flest har balanse mellom arkade og realisme. DICE uttalte seg allerede i 2002/03 at Battlefield 1942 handler om balansen mellom arkade og realisme. Steampunk har ingenting med arkadebiten å gjøre, det er kun kosmetisk. Så hvorfor blande det inn med WW2 når det markedsføres som et autentisk WW2 spill? Ikke veldig autentisk at britene kjører rundt i en "britisk" Kettenkrad (Tysk beltemotorsykkel). Det som er mest provoserende er dustekommentarene/trolling. "Åhh hater du kvinner?" "Åhh men japsene hadde da sverd, folk tok med seg det som suvenirer blablabla...." "De hadde jo proteser på den tiden" Nei, du hater ikke kvinner fordi du mener det er malplassert. Kvinner var en sjeldenhet. Kvinner var vel mest kjent for å jobbe i omsorgsyrker, fabrikker o.l, også har du noen spesielle tilfeller med kvinnelige piloter og snikskyttere. Ja, flere japser hadde med sverd i felten. I traileren så er de på britiske siden, og befinner seg et sted i Europa. Der finnes det svært lite gullkatanar eller katanar, så det argumente der er elendig... Eneste tilfelle jeg kjenner til i Europa må vel være Jack Churchill "Mad Jack" han hadde visst med seg et sverd og langbue i strid. Igjen et enkelttilfelle. Det fantes proteser på den tiden. Men du gikk ut i felten igjen etter å ha amputert armen. Cyborg-arm slik det vi ser i traileren fantes ihvertfall ikke. Er du våken så kan du enkelt se at det er en robotarm, og ikke en protese. Når du blander alt disse nokså sjeldne tilfellene og fremmede elementene inn i et WW2 spill, så er det ikke lenger autentisk eller gjør det mulig å få noe form for innlevelse. Da det blir ekstremt usannsynlig. Det er ikke noe galt å blande inn alle disse fiksjonelle elementene, men å si at spillet er et autentisk WW2 spill eller prøver å legitimere slike historiske feil forblir idiotisk. Det viser bare at en er evneveik. Grunnen til hate til traileren er vel fordi alt var feil. Det var kaotisk, karakterene, katana, pønkeklær, robotarm, MG-våpenet, jaget av egne allierte tankser, hopper ut av vindu, allierte som bruker tyske kjøretøy som deres eget, post-apokalyptisk bro, kjøretøy som ramler ned i hode på en mann. Alt ble feil. Dette var større lavmål en CoD WW2, og det er ikke forventet av et Battlefield-spill. Når du tenker på WW2-spill, tenker du på noe helt annet en det som ble representert i traileren og derfor ble det kræsj. Traileren stod ikke i stil med forventingene. Okei.. deg om det, likte den jeg. ser frem til spillet =) Å nei var faktisk over 1000 kvinnelige Norske soldater under krigen og over en million russiske... Så kvinner var det, men samme det du har satt deg fast bestemt på at det er dritt så egentlig samme hva jeg sier Personlig er det ikke så stort problem for meg at det er kvinner i spillet. Men jeg kan se for meg at noe av BF følelsen for min sin del vil forvinne når det kommer et lass med kvinner med robotarm og en mc gjeng. Litt usikker på hvordan man låser opp skins osv men jeg tror at mange kommer til å velge å spille som "female". Men er vel kanskje den veien Dice vil ta med BF spillet. De ser jo hvor viktig skins er for mange. Jeg skal vertfall vente til spillet har kommet ut før jeg tar et standpunkt på kjøp eller ikke. Men stiller meg skeptisk til det, men det er i hovedsak pga utgiver og ikke spillet. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Jeg har kjøpt BF V digitaldeluxe, og gleder meg som en liten unge til deg kommer ut Gleder meg selvfølgelig til å spille beta snart 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Jeg har kjøpt BF V digitaldeluxe, og gleder meg som en liten unge til deg kommer ut Gleder meg selvfølgelig til å spille beta snart Når er beta? Kommet dato eller bare "snart"? Gleder meg også. Og har dere ledige plasser i NFN? :-) Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Alle maser om historisk korrekt.. har de noen gang sagt at det skal være det?De har sagt at det er WW2, at det er "authentic and immersive" i intervjuene sine. Når det dukker opp en kvinne med steampunk robotarm, en mørk fyr med gullkatana så blir det skivebom med tanke på hva jeg har lest, sett og hørt av historie. Skal ikke stikke under stol at spill flest har balanse mellom arkade og realisme. DICE uttalte seg allerede i 2002/03 at Battlefield 1942 handler om balansen mellom arkade og realisme. Steampunk har ingenting med arkadebiten å gjøre, det er kun kosmetisk. Så hvorfor blande det inn med WW2 når det markedsføres som et autentisk WW2 spill? Ikke veldig autentisk at britene kjører rundt i en "britisk" Kettenkrad (Tysk beltemotorsykkel). Det som er mest provoserende er dustekommentarene/trolling. "Åhh hater du kvinner?" "Åhh men japsene hadde da sverd, folk tok med seg det som suvenirer blablabla...." "De hadde jo proteser på den tiden" Nei, du hater ikke kvinner fordi du mener det er malplassert. Kvinner var en sjeldenhet. Kvinner var vel mest kjent for å jobbe i omsorgsyrker, fabrikker o.l, også har du noen spesielle tilfeller med kvinnelige piloter og snikskyttere. Ja, flere japser hadde med sverd i felten. I traileren så er de på britiske siden, og befinner seg et sted i Europa. Der finnes det svært lite gullkatanar eller katanar, så det argumente der er elendig... Eneste tilfelle jeg kjenner til i Europa må vel være Jack Churchill "Mad Jack" han hadde visst med seg et sverd og langbue i strid. Igjen et enkelttilfelle. Det fantes proteser på den tiden. Men du gikk ut i felten igjen etter å ha amputert armen. Cyborg-arm slik det vi ser i traileren fantes ihvertfall ikke. Er du våken så kan du enkelt se at det er en robotarm, og ikke en protese. Når du blander alt disse nokså sjeldne tilfellene og fremmede elementene inn i et WW2 spill, så er det ikke lenger autentisk eller gjør det mulig å få noe form for innlevelse. Da det blir ekstremt usannsynlig. Det er ikke noe galt å blande inn alle disse fiksjonelle elementene, men å si at spillet er et autentisk WW2 spill eller prøver å legitimere slike historiske feil forblir idiotisk. Det viser bare at en er evneveik. Grunnen til hate til traileren er vel fordi alt var feil. Det var kaotisk, karakterene, katana, pønkeklær, robotarm, MG-våpenet, jaget av egne allierte tankser, hopper ut av vindu, allierte som bruker tyske kjøretøy som deres eget, post-apokalyptisk bro, kjøretøy som ramler ned i hode på en mann. Alt ble feil. Dette var større lavmål en CoD WW2, og det er ikke forventet av et Battlefield-spill. Når du tenker på WW2-spill, tenker du på noe helt annet en det som ble representert i traileren og derfor ble det kræsj. Traileren stod ikke i stil med forventingene. Om det så var en kvinne på jorden, så ville det være historisk korrekt å lage en film om denne ene kvinnen. Om du mener motsatt så er det kun fordi du har noe imot kvinner, ikke fordi du mener det er historisk feil... Det var kvinner i feltet, kvinner som skjøt med pistoler og maskingevær. Det er null stempunk i traileren til spillet. Null. Ingenting. Britene kunne lett stjele en beltevogn. Det er 0 informasjon om hvem du ser i traileren, og hvor de befinner seg. Protesen er en helt alminnelige protese fra den tidsperioden. Ikke noe robot arm i det hele tatt. Den eneste grunnen til alt hatet rundt traileren er at det er et ea spill. Har selv sagt at det var kvinnelige soldater, jeg bare stusser over at du presenter historiske feil slik som 1000 norske kvinnelige soldater som fakta. Neuronstyrt protese, motorsykkeljakker, maling i fjeset, post-apokalyptisk bro, mannen med brillene (vet at det fallskjermjegerbrille) klubbe med spiker i. Har sett dette i steampunk-filmer tidligere så det er absolutt noe steampunk vibber over det. Ser du ikke likheter så vet ikke jeg. Nå sammenligner jeg bare med en enkel steampunk film... Dvs. ganske lett å finne referanser til steampunk i spillet. Hadde beltevognen vært bare vært stjålet ville den ikke ha vært malt grønn og hatt en stjerne på seg. Du sier det 0 informasjon om hvem og hvor de er. Det er feil, brukergrensesnittet alene antyder at de er britiske soldater og slåss mot tyskere. Natur, bygninger, kjøretøy og utifra hvilket nasjoner som slåss får du en ganske tydelig pekepinn på at denne kampen foregår i Europa, og sannsynligvis i Vest-Europa. Proteser fra den tiden er ikke så funksjonelle, dette ser mer ut som en avansert teknologisk protese. Hatet mot EA games har vært lenge. Battlefield 1 høstet god kritikk, og i starten av traileren er det en kvinne. Så det er tvilsomt at hatet mot EA og kvinner er grunnen til totalslakten av traileren til Battlefield V. Hatet mot traileren skyldes vel at den ikke stod til forventningene. Å vise mest mulig features på kortest mulig tid var kanskje ikke et godt sjakktrekk. Uansett gidder å diskutere det her mer når du velger å være ignorant og drar opp "fakta" ut fra intet. Traileren var skuffende. Jeg kommer som sagt til å kjøpe spillet. DICE har allerede bekreftet at en del endringer jeg ser frem til. Ikke nok med det vil mest sannsynlige dukke opp gamle kart fra BF42. Det hadde vært utrolig kult om blant Aberdeen, Bocage, Gazala, Market Garden, Stalingrad, Tobruk og Wake Island hadde kommet tilbake. Må si jeg er spent på hvordan character customizing vil bli, forstår det slik at de kommer til å satse mye på det character customizing. Character customizing i multiplayer spill involvere som regel loot boxes, så spent hvordan de løser det uten loot boxes. EA har ihvertfall sagt de ikke skal ha loot boxes i spillet Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Fant akkurat denne vidoen. Den forklarer ganske greit hvorfor traileren ble så dårlig tatt i mot. https://www.youtube.com/watch?v=rvkZN3lVr8k Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Meh, måtte gi opp etter 5 minutter. Virker som han ville ha en 100% autentisk versjon av WW2(som ingen vil ha), en simulator av noe slag. Mye whining og farget av nostalgien fra når de fleste spillene kom ut. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Har selv sagt... Har aldri nevnt 1000 norske kvinner. Men det var norske kvinner som sloss under andre verdenskrig. Samme med briter, franske, nederlandske, russiske, amerikanske, svenske, etc. Hva gjelder protesen så er den som sagt en vanlig protese fra krigens dager. Den er ikke styrt av neuvroner eller noe slikt. Den har en vaier over albuen, slik at den bøyer seg når du løfter den opp... Motorsykkel jakker er det også lite av. Kvinnen har på seg en fallskjermjeger jakke. De andre har på mer normale uniformer. De aller fleste broer ville sett ganske like ut etter å bli truffet med artilleri / bomber, hvilket var ganske vanlige under krigen... Jeg ar sett en stein i en fantasi film, betyr det at alle spill med steiner på bakken er fantasi? Om beltevognen var stjålet, hvorfor skulle den ikke bli malt om? Brukergrensesnittet sier at det har noe med briter å gjøre, hvilket er ganske sannsynlig, ettersom de har britiske tankser. Hva gjelder lokasjon vet vi bare at det ikke er i England. Fakta ut av intet? Sier mannen som mener en vanlig protese ikke var mulig på den tiden... 2 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Btw: "The Reveal Trailer is a good example of this, as it depicts the frantic fights in Northern France in an unexpected time period, early in the war. You’ll experience iconic WW2 elements such as paratroopers dropping from the sky near a mission-critical bridge. However, this time it’s part of the German offensive on the British positions along the Escaut, which later would lead to the dramatic events of Dunkirk." Hvilket forklarer alt vi ser i traileren. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Også syntes jeg hun her traff spikeren på hode Lenke til kommentar
Iki Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Også syntes jeg hun her traff spikeren på hode Ja, nå er det jo akkurat de historiene Dice skal fortelle med spillet... Tror folk virkelig at denne cinematic traileren av en multiplayer match, er historie modusen til spillet?? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Ikke bare det. De tror traileren er hele spillet. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå