Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Altså. Videoen viser folk som hopper og spretter rundt på en slagmark som om det var en fotballkamp uten noen frykt for å dø, men det er tilstedeværelsen av en kvinne med protese som er urealistisk? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Altså. Videoen viser folk som hopper og spretter rundt på en slagmark som om det var en fotballkamp uten noen frykt for å dø, men det er tilstedeværelsen av en kvinne med protese som er urealistisk? Det med at alt går fort og at det skjer så masse er jo kun for å presse mest inn i en trailer som går i ett sammenhengende opptak. Det er kun et offer av måten de valgte å framstille traileren på. De kunne kjørt samme stil som med BF1 der de klipper fra forskjellige klipp i forskjellige situasjoner. Men her tok de alle de forskjellige situasjonene og satt de inn i ett klipp. Skjønner ikke hvorfor ikke folk forstår det. 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Altså. Videoen viser folk som hopper og spretter rundt på en slagmark som om det var en fotballkamp uten noen frykt for å dø, men det er tilstedeværelsen av en kvinne med protese som er urealistisk?Det med at alt går fort og at det skjer så masse er jo kun for å presse mest inn i en trailer som går i ett sammenhengende opptak. Det er kun et offer av måten de valgte å framstille traileren på. De kunne kjørt samme stil som med BF1 der de klipper fra forskjellige klipp i forskjellige situasjoner. Men her tok de alle de forskjellige situasjonene og satt de inn i ett klipp. Skjønner ikke hvorfor ikke folk forstår det. De vil ikkje forstå, som vanlig. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 (endret) Utrolig hvor få personer som gidder å google litt før de kommer med påstander. "ingen kvinner sloss under ww2!" Ehh... Jo. "robot klo!" Ehh... En vanlig protese fra den tidsperioden. "mann med katana på ryggen!" Ja, folk stjal ofte med seg ting fra slåtte fiender, og japanske offiserer gikk med sverd under ww2. Med all respekt å melde, folk som deg (som sluker SJW-propagandaen) får meg til å lure på hva slags historie- og samfunnsundervisning elevene gis på skolen for tiden (lærere er kjent for å helle mot en viss side av det politiske spektrum). Endret 25. mai 2018 av Slettet-QB4VTZbn Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 At et normalt meneske hopper ut av vinduet og lander 5 meter lenger nede er så urealistisk at det er en vits! Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Utrolig hvor få personer som gidder å google litt før de kommer med påstander. "ingen kvinner sloss under ww2!" Ehh... Jo. "robot klo!" Ehh... En vanlig protese fra den tidsperioden. "mann med katana på ryggen!" Ja, folk stjal ofte med seg ting fra slåtte fiender, og japanske offiserer gikk med sverd under ww2. Hvem snakker du til? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 At et normalt meneske hopper ut av vinduet og lander 5 meter lenger nede er så urealistisk at det er en vits! Og slik har det vært i hvert eneste BF-spill, men nå klager vi? 4 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Utrolig hvor få personer som gidder å google litt før de kommer med påstander. "ingen kvinner sloss under ww2!" Ehh... Jo. "robot klo!" Ehh... En vanlig protese fra den tidsperioden. "mann med katana på ryggen!" Ja, folk stjal ofte med seg ting fra slåtte fiender, og japanske offiserer gikk med sverd under ww2. Med all respekt å melde, folk som deg (som sluker SJW-propagandaen) får meg til å lure på hva slags historie- og samfunnsundervisning elevene gis på skolen for tiden (lærere er kjent for å helle mot en viss side av det politiske spektrum). Med all respekt. Folk som nekter å lese seg opp rundt ting, slike som deg, burde ikke klage. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Altså. Videoen viser folk som hopper og spretter rundt på en slagmark som om det var en fotballkamp uten noen frykt for å dø, men det er tilstedeværelsen av en kvinne med protese som er urealistisk?Det med at alt går fort og at det skjer så masse er jo kun for å presse mest inn i en trailer som går i ett sammenhengende opptak. Det er kun et offer av måten de valgte å framstille traileren på. De kunne kjørt samme stil som med BF1 der de klipper fra forskjellige klipp i forskjellige situasjoner. Men her tok de alle de forskjellige situasjonene og satt de inn i ett klipp. Skjønner ikke hvorfor ikke folk forstår det. Mja. Jo. Må si jeg tviler litt, Battlefield-spillene har vel aldri vært særlig trege, og det har alltid vært urealistisk mye action? Altså, for min del er det ikke negativt at de ikke er realistisk, bare så det er sagt (men jeg mener ikke dermed at den kvinnelige soldaten er urealistisk) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 (endret) Utrolig hvor få personer som gidder å google litt før de kommer med påstander. "ingen kvinner sloss under ww2!" Ehh... Jo. "robot klo!" Ehh... En vanlig protese fra den tidsperioden. "mann med katana på ryggen!" Ja, folk stjal ofte med seg ting fra slåtte fiender, og japanske offiserer gikk med sverd under ww2. Med all respekt å melde, folk som deg (som sluker SJW-propagandaen) får meg til å lure på hva slags historie- og samfunnsundervisning elevene gis på skolen for tiden (lærere er kjent for å helle mot en viss side av det politiske spektrum).Med all respekt. Folk som nekter å lese seg opp rundt ting, slike som deg, burde ikke klage. Kan du gi eksempler fra andre verdenskrig hvor europeiske land hadde som generell praksis å bruke kvinnelige bakkesoldater med skytere ute på slagmarken? Eh, nei. Spillets coverbilde og promotering viser en agenda. Trevor Noah ledet avdekkingen av spillet, enough said. Dette er åpenbart en misvisende historisk fremstilling av WW2 (man kan alltid finne noen sjeldne unntak som bekrefter reglen). Hadde dette spillet vært en enkeltstående sak, så hadde jeg ikke kommentert det. Problemet er at vestlige spillselskaper har gått fullstendig SJW. Hvem/hva blir protagonisten i Battlefield 6, mon tro? En lilla-håret tvekjønnet feminist med minoritetsbakgrunn, som kjemper mot det undertrykkende vestlige patriarkatet? Endret 25. mai 2018 av Slettet-QB4VTZbn Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/1bkM/Kronikk-Ogsa-kvinnene-kjempet-under-krigen Er ikke dette godt nok til å kunne inkludere noen kvinner i spillet? Og du som nevner SJW. Hvem er det? Hvem er det du kaller for SJW og du mener pusher denne agendaen? Tror du det er en hemmelig organisasjon som står og drar i tråder? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 (endret) https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/1bkM/Kronikk-Ogsa-kvinnene-kjempet-under-krigen Er ikke dette godt nok til å kunne inkludere noen kvinner i spillet? Og du som nevner SJW. Hvem er det? Hvem er det du kaller for SJW og du mener pusher denne agendaen? Tror du det er en hemmelig organisasjon som står og drar i tråder? Vet du hva Milorg var? Leste du hva jeg skrev? Hovedpoenget mitt er coverbildet og hvordan spillet markedføres, som del av en generell trend. Hadde Battlefield V vært et enkeltstående tilfelle, hadde jeg ikke brydd meg. (Forøvrig svakt stråmannargumentet fra deg. Hemmelig organisasjon? Nei, bare indoktrinerte sosialist-utopister.) Men greit nok, skal ikke ta opp mer plass om dette i denne tråden. Hvis folk blir underholdt av spillet, så er det greit for meg. Jeg prøver bare å peke på en uheldig populærkulturell trend. Endret 25. mai 2018 av Slettet-QB4VTZbn Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Hovedpoenget mitt er coverbildet og hvordan spillet markedføres, som del av en generell trend. Hadde Battlefield V vært et enkeltstående tilfelle, hadde jeg ikke brydd meg Hvis du ikke er kjent med film og spill så fokuserer de ofte på de tilfellene som skiller seg ut. Det er ikke nødvendigvis slik alle var. Det er en grunn til at feks FIFA bruker Messi og Ronaldo på coveret og ikke Morten Gamst Pedersen. Coveret til BFV blir lagt merke til. Hadde de brukt bildet av hvilken som helst super-gjennomsnittlig soldat så hadde det ikke vært et like interessant cover. Nei, bare indoktrinerte sosialist-utopister. Sosialist-utopist. Fint uttrykk du har laget for å sette de du ikke liker i en bås. Det å akseptere kvinner, homofile eller transer som likeverdige hører ikke til sosialist-utopister, selv om det virker som det er det du tror. Jeg kunne sikkert også kalt deg for en høyrevridd idiot, men det fører like lite fram til noe nyttig som det du legger fram. 4 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Utrolig hvor få personer som gidder å google litt før de kommer med påstander. "ingen kvinner sloss under ww2!" Ehh... Jo. "robot klo!" Ehh... En vanlig protese fra den tidsperioden. "mann med katana på ryggen!" Ja, folk stjal ofte med seg ting fra slåtte fiender, og japanske offiserer gikk med sverd under ww2. Med all respekt å melde, folk som deg (som sluker SJW-propagandaen) får meg til å lure på hva slags historie- og samfunnsundervisning elevene gis på skolen for tiden (lærere er kjent for å helle mot en viss side av det politiske spektrum).Med all respekt. Folk som nekter å lese seg opp rundt ting, slike som deg, burde ikke klage. Kan du gi eksempler fra andre verdenskrig hvor europeiske land hadde som generell praksis å bruke kvinnelige bakkesoldater med skytere ute på slagmarken? Eh, nei. Spillets coverbilde og promotering viser en agenda. Trevor Noah ledet avdekkingen av spillet, enough said. Dette er åpenbart en misvisende historisk fremstilling av WW2 (man kan alltid finne noen sjeldne unntak som bekrefter reglen). Hadde dette spillet vært en enkeltstående sak, så hadde jeg ikke kommentert det. Problemet er at vestlige spillselskaper har gått fullstendig SJW. Hvem/hva blir protagonisten i Battlefield 6, mon tro? En lilla-håret tvekjønnet feminist med minoritetsbakgrunn, som kjemper mot det undertrykkende vestlige patriarkatet? Missvisende? Om det så var en stein en soldat snublet på i andre verdenskrig så hadde det ikke vært missvisende å lage en film om en soldat som snubler på en stein. Uansett om det var få kvinner, så var det noen. Det har ingenting å si hvor mange. Det du har noe imot er kvinner. Du tåler ikke at en kvinne skal være med i et spill... Lenke til kommentar
Sebbetheking Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Alle maser om historisk korrekt.. har de noen gang sagt at det skal være det? 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Dropper «Premium pass» og loot-bokser. Så bra!! Men er fremderles alt for mye jeg irriterer meg over når det kommer til dette spillet (utgiver) så noe kjøp blir det nokk ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 (endret) Alle maser om historisk korrekt.. har de noen gang sagt at det skal være det? Nei de har aldri sagt det. Men det sier det meste om tilstanden i dette landet. En lar seg blende av rykter og overser fakta. Call of duty og Battlefield er så lite troverdig at selv en 15 år burde vite bedre. Endret 25. mai 2018 av Slettet-YsznKkZxt0 3 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 (endret) Alle maser om historisk korrekt.. har de noen gang sagt at det skal være det? De har sagt at det er WW2, at det er "authentic and immersive" i intervjuene sine. Når det dukker opp en kvinne med steampunk robotarm, en mørk fyr med gullkatana så blir det skivebom med tanke på hva jeg har lest, sett og hørt av historie. Skal ikke stikke under stol at spill flest har balanse mellom arkade og realisme. DICE uttalte seg allerede i 2002/03 at Battlefield 1942 handler om balansen mellom arkade og realisme. Steampunk har ingenting med arkadebiten å gjøre, det er kun kosmetisk. Så hvorfor blande det inn med WW2 når det markedsføres som et autentisk WW2 spill? Ikke veldig autentisk at britene kjører rundt i en "britisk" Kettenkrad (Tysk beltemotorsykkel). Det som er mest provoserende er dustekommentarene/trolling. "Åhh hater du kvinner?" "Åhh men japsene hadde da sverd, folk tok med seg det som suvenirer blablabla...." "De hadde jo proteser på den tiden" Nei, du hater ikke kvinner fordi du mener det er malplassert. Kvinner var en sjeldenhet. Kvinner var vel mest kjent for å jobbe i omsorgsyrker, fabrikker o.l, også har du noen spesielle tilfeller med kvinnelige piloter og snikskyttere. Ja, flere japser hadde med sverd i felten. I traileren så er de på britiske siden, og befinner seg et sted i Europa. Der finnes det svært lite gullkatanar eller katanar, så det argumente der er elendig... Eneste tilfelle jeg kjenner til i Europa må vel være Jack Churchill "Mad Jack" han hadde visst med seg et sverd og langbue i strid. Igjen et enkelttilfelle. Det fantes proteser på den tiden. Men du gikk ut i felten igjen etter å ha amputert armen. Cyborg-arm slik det vi ser i traileren fantes ihvertfall ikke. Er du våken så kan du enkelt se at det er en robotarm, og ikke en protese. Når du blander alt disse nokså sjeldne tilfellene og fremmede elementene inn i et WW2 spill, så er det ikke lenger autentisk eller gjør det mulig å få noe form for innlevelse. Da det blir ekstremt usannsynlig. Det er ikke noe galt å blande inn alle disse fiksjonelle elementene, men å si at spillet er et autentisk WW2 spill eller prøver å legitimere slike historiske feil forblir idiotisk. Det viser bare at en er evneveik. Grunnen til hate til traileren er vel fordi alt var feil. Det var kaotisk, karakterene, katana, pønkeklær, robotarm, MG-våpenet, jaget av egne allierte tankser, hopper ut av vindu, allierte som bruker tyske kjøretøy som deres eget, post-apokalyptisk bro, kjøretøy som ramler ned i hode på en mann. Alt ble feil. Dette var større lavmål en CoD WW2, og det er ikke forventet av et Battlefield-spill. Når du tenker på WW2-spill, tenker du på noe helt annet en det som ble representert i traileren og derfor ble det kræsj. Traileren stod ikke i stil med forventingene. Endret 26. mai 2018 av Heradon Lenke til kommentar
JanFrode Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Jeg skal lage et realistisk WW2 spill jeg. Når karakteren din dør i spillet, så må du kjøpe spillet på nytt. Kun 1 karakter per lisens. Respawns skal vi ikke ha, det er jo ikke realistisk 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå