Avloey Skrevet 24. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg får stadig opp melding om at startdisken på macen min snart er full, men jeg har nesten ingen filer. Når jeg sjekker lagring så står det at 94 GB er annet, men skjønner ikke hva dette kan være? Noen som vet hva jeg kan gjøre og hva dette kan være? Er det noe galt med macen min? Den er forsåvidt snart 2 år gammel og jeg har aldri hatt dette problemet før. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 27. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2018 Det er operativ systemet og mye ting som følger med som tar den plassen, men 94GB hørtes litt vel mye ut, kan prøve å pakke inn ting om det er mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2018 last ned Disk Diag og sjekk hva ting er, sikkert mye som kan slettes Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2018 Gå inn på Lagring på "Om denne maskinen". Der klikker du på knappen "Administrer", og så i vinduet sommer kommer opp på Dokumenter og sorter listen på størrelse. Så ser du om det er noen filer som er unormalt store og som du ikke trenger. I listen til venstre kan du se om det er noen type filer som tar mye plass. "Annet" på min maskin er en Windows-partisjon under Bootcamp. Er det noen store filer du ikke kjenner igjen, så spør gjerne her, så kanskje noen vet. Geir 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå