VRK18 Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Er det rart samfunnet går til helvete når folk er mer opptatt av sladder enn å, følge med på viktige ting og holde politikerne ansvarlige for det de gjør? Hva er forklaringen på denne fascinasjonen for ubrukelige nobodies i Hollywood? Ønsker dem ikke noe vondt, men hvorfor i helvete bryr vi oss om dem? Og hva i all verden har dette i en såkalt seriøs avis å gjøre? https://resett.no/2018/05/24/dagens-mest-delte-vg-sak-handler-om-hollywood-frue/ Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 For at Resett skal få noe å skrive om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Politikernes drøm er vel en befolkning som er nedopet på Paradise Hotell og Kjendis Farmen. Jeg tenker ellers at en grunn til at folk ikke bryr seg mer, det er at vi har et politisk system der den jevne borger har absolutt null innflytelse på noe som helst. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Politikernes drøm er vel en befolkning som er nedopet på Paradise Hotell og Kjendis Farmen. Jeg tenker ellers at en grunn til at folk ikke bryr seg mer, det er at vi har et politisk system der den jevne borger har absolutt null innflytelse på noe som helst. Det gjelder i grunn alle politiske systemer. 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 24. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2018 Politikernes drøm er vel en befolkning som er nedopet på Paradise Hotell og Kjendis Farmen. Det tror jeg også, de vil at vi skal være opptatt at tull, fjas og alkohol mens de vedtar den ene innskrenkningen av friheten vår etter den andre. Jo, folk har innflytelse, men de velger å ikke bruke den når de benker seg ned foran PH i stedet for å sette seg inn i historie, økonomi og vitenskap. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Mange blir slitne eller deprimerte av å lese nyheter, og synes det er mye enklere å bare lese lettbeint underholdning i VG eller Dagbladet. Folk flest er ikke så veldig interessert i politikk. Hvorfor skal de være det når livene deres er en (relativ) bekymringsløs dans på roser? Lenke til kommentar
InfectedExo Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Artikkelen handler jo ingenting om det overskriften antyder til. Hvordan kan de likevel bevise sine påstander? Er denne VG-artikkelen fra idag, 24.05.2018? Klokken er bare 11, så det er fortsatt litt tidlig å konkludere med dagens mest delte artikkel.. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 24. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2018 Mange blir slitne eller deprimerte av å lese nyheter, og synes det er mye enklere å bare lese lettbeint underholdning i VG eller Dagbladet. Folk flest er ikke så veldig interessert i politikk. Hvorfor skal de være det når livene deres er en (relativ) bekymringsløs dans på roser? Fordi de ikke lenger vil være en dans på roser om de slutter å interessere seg for politikk. The price of liberty is constant vigilance. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 (endret) Enig. Men jeg kan ikke klandre folk for å ikke bry seg. På mange måter forstår jeg dem. Endret 24. mai 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå