akelbo Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Skjørtejegeren reiser frem i tid for å prøve sjekketriksene sine i en moderne verden.Leisure Suit Larry vender tilbake i nytt pek-og-klikk-eventyr 1 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Spørs korleis eit slikt spel blir godtatt av diverse forskjellige grupper... 2 Lenke til kommentar
Misky Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Gode minner dette fra barndommen, husker jeg lærte meg å skrive "open door" kjempefort på tastaturet pga dette spillet. Var det på Amiga mon tro? 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Har vært mye frem og tilbake med denne serien, så krysser fingrene for at dette blir bra. Som en bonus fikk dette meg til å huske Zak McKracken 2 igjen. Var rimelig interessert for noen år siden, men da var det kun på tysk. Ser den engelske versjonen er ferdig, så laster den ned nå. Er neppe noe "folk flest" er interessert i, men sikkert morsomt for oss som har gode minner om Zak McKracken & the alien mindbenders. Men er bare en uoffisiell oppfølger, uten at det trenger bety noe. http://www.mckracken.net/cms/between-timespace-english.html Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Hehe, Leisure Suit Larry, noen pils og kompiser foran pcen på 80 tallet var moro Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Vil nok høre litt om hvor politisk korrekt dette spillet er i tonen før jeg i det hele tatt gidder å prøve det. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Gleder meg! Mange gode minner fra disse spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå