VRK18 Skrevet 24. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2018 Herregud, mulig å synke så lavt? TS har helt klart en forvridd realitetsforståelse. Minner meg på den trangsynte tankegangen til typisk FRP folk. Beklager om jeg støter noen, men det eksisterer visstnok en bred enighet rundt dette. Hets og personangrep er så søtt. Kanskje du skal komme med motargumenter i stedet? Og si gjerne HVA det er du mener jeg sier som er forvridd, ikke bare at jeg er nuts. Lenke til kommentar
InfectedExo Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Herregud, mulig å synke så lavt? TS har helt klart en forvridd realitetsforståelse. Minner meg på den trangsynte tankegangen til typisk FRP folk. Beklager om jeg støter noen, men det eksisterer visstnok en bred enighet rundt dette. Hets og personangrep er så søtt. Kanskje du skal komme med motargumenter i stedet? Og si gjerne HVA det er du mener jeg sier som er forvridd, ikke bare at jeg er nuts. Vil ikke kalle det hets eller personangrep, men en oppfatning av inntrykk du gir både her, og i andre tråder. Det er ikke første gangen du starter en tråd, med bakgrunn i helt feil og forvridde temaer. Jeg har kommentert mitt i den originale tråden. Ønsker du min mening, får du den der. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Bør politi og natteravner i Oslo bytte ut hundene sine med andre dyr? Vi vet jo at mange Oslo-folk blir krenket av hunder, så bør man ikke kanskje respektere kulturen i disse områdene? Eller skal man sette kultur og følelser fullstendig til side og be folk finne seg i å se dyr de anser for skitne? Finnes det i det hele tatt alternative dyr som kan gjøre en like god jobb? Purkene? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Natteravnene burde selvsagt bruke ravner. Og politiet byttes ut med griser. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Bør politi og natteravner i Oslo bytte ut hundene sine med andre dyr? Vi vet jo at mange Oslo-folk blir krenket av hunder, så bør man ikke kanskje respektere kulturen i disse områdene? Eller skal man sette kultur og følelser fullstendig til side og be folk finne seg i å se dyr de anser for skitne? Finnes det i det hele tatt alternative dyr som kan gjøre en like god jobb? Herregud... Hele jævla poenget med natteravnene er jo at de skal være der for alle og at det skal oppleves trygt og at man ikke skal være redd på noen som helst slags måte for å ta kontakt. Du sammenligne rpoliti og natteravner, men de har helt forskjellige samfunnsoppgaver og mål. Natteravnene skal være omtrent det minst farlige du kan tenke deg, mens politiet har rett til å bruke fysisk makt i den grad det er nødvendig. Du har gode poenger. Du mener altså at natteravner bør ta hensyn til kulturen i området mens politiet ikke nødvendigvis bør det? Nei, jeg mener at natteravner er natteravner uansett, og de har et grunnsyn og en visjon som er felles uansett hvor de er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå