Merko Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Eller så kan det slå feil vei å tilbudet bli borte så vi igjen blir sittende med latterlig småe kvoter. Det er vel mindre sannsynlig. Nabolandene er også godt i gang med 1000 GB-kvoter, så det er nok en trend som kommer til Norge hos de andre operatørene også skal du se. Dette er jo noe de har "kalkulert" før de lanserte det nye abonnementet, så dette er nok forventet i stor grad. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 (endret) https://www.proff.no/selskap/chili-mobil-as/bergen/mobilkommunikasjon-og-utstyr/IGHYNU507S2/ kun 10 ansatte? https://www.tek.no/artikler/chilimobil-bytter-fra-telenor-til-telias-nett/377365 100 millioner kr? Koster det så mye å leie telia sitt infrastruktur? Med slike priser må de ha 20 millioner kunder for å tjene penger. KJÆRE ALLE SAMMEN! VI BEKLAGER VENTETIDEN DERE OPPLEVER! VI GJØR SÅ GODT VI KAN, MEN RESPONSEN PÅ VÅR NYHET I DET NORSKE MOBILMARKEDET HAR VÆRT OVERVELDENDE. VI HAR EN GJENG PÅ KUNDESENTERET SOM GJØR ALT FOR AT VI SKAL KOMME AJOUR SÅ FORT SOM MULIG. Vi håper dere kan være litt tålmodige med oss. I mellomtiden poster vi her en liten oversikt over de emnene vi får flest henvendelser om.Beklager igjen, vi står på og gjør alt vi kan Tusen takk for forståelsen Hilsen hele Chilimobil-gjengen Tror heller de bør prioritere anderledes. Gjør det mulig å si opp avtalen på minside istedenfor å måtte ringe eller sende epost som de ikke svarer på. Endret 21. juni 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 https://www.proff.no/selskap/chili-mobil-as/bergen/mobilkommunikasjon-og-utstyr/IGHYNU507S2/ kun 10 ansatte? https://www.tek.no/artikler/chilimobil-bytter-fra-telenor-til-telias-nett/377365 100 millioner kr? Koster det så mye å leie telia sitt infrastruktur? Med slike priser må de ha 20 millioner kunder for å tjene penger. Tror heller de bør prioritere anderledes. Gjør det mulig å si opp avtalen på minside istedenfor å måtte ringe eller sende epost som de ikke svarer på. De påstår at tallene for 2017 er bedre, de er ikke offisielle enda ser det ut til, og at de har bedre margin etter overgangen fra å leie nett hos Telenor til Telia ifølge denne artikkelen hos e24.no fra april i år: https://e24.no/digital/chili-mobil/chili-mobil-har-kapret-den-gamle-chess-sjefen/24301948 De kjøpte også opp et teknologiselskap tidligere i år så de må ha fått inn litt fersk kapital: https://e24.no/digital/chili-mobil/chilimobil-kjoeper-gr-ndersatsingen-til-tidligere-telenor-topper/24314198 Så grepene over gir meg tro på at det står noen bak ChiliMobil som har lyst til å satse men som dessverre har nedprioritert/ikke kunne fortutsett hvilken pågang kundeservice ville få når de lanserte den nye abonnnementsporteføljen sin. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2018 (endret) Da har jeg portert klokken 11 i dag, gikk fint Men første problem dukker opp når jeg skal aktivere bankid på mobilen. Får en feilmelding når jeg prøver For å sjekke om det er hos chilimobil eller Nordea problemet ligger, prøvde jeg aktivere et Telenor kontant kort jeg hadde liggende, det gikk fint. andre som ikke har fått aktivert bankid hos Chili? Endret 21. juni 2018 av kewell79 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Fung Da har jeg portert klokken 11 i dag, gikk fint Men første problem dukker opp når jeg skal aktivere bankid på mobilen. Får en feilmelding når jeg prøver For å sjekke om det er hos chilimobil eller Nordea problemet ligger, prøvde jeg aktivere et Telenor kontaktkort jeg hadde liggende, det gikk fint. andre som ikke har fått aktivert bankid hos Chili? Var ikke noe problem å aktivere Bankid da jeg ble kunde hos ChiliMobil den 31. mai. Ville kanskje ventet litt og så prøvd igjen. Ser ikke ut til at det er noen driftsmeldinger om Bankdid dog. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Da har jeg portert klokken 11 i dag, gikk fint Men første problem dukker opp når jeg skal aktivere bankid på mobilen. Får en feilmelding når jeg prøver For å sjekke om det er hos chilimobil eller Nordea problemet ligger, prøvde jeg aktivere et Telenor kontant kort jeg hadde liggende, det gikk fint. andre som ikke har fått aktivert bankid hos Chili? Fungerer helt fint for meg. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Fikk sim kort i dag, men får ikke tilgang til min side, passord får jeg ikke, noen som vet? Lenke til kommentar
holabaloo Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Fikk sim kort i dag, men får ikke tilgang til min side, passord får jeg ikke, noen som vet? du må bli portert først. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 du må bli portert først. ok, thanks Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 ok, thanks Du går ikkje glipp av så mykje om du ikkje får logget inn. https://i.imgur.com/R5xOKZf.png Det som er der inne er den sida der (som ikkje fungerer for meg, viser feil data) og fakturaen din, men den får du på epost. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 (endret) Kanskje ikke rart jeg ikke har hørt noe når telleren deres viser 0 Endret 22. juni 2018 av MariusJS Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Fortsatt ikke hørt noe før dette; "Hei. Vi minner om at Chili Fri Data er et mobilabonnement. Vi ser at du har hatt et dataforbruk de siste dagene som kan tyde på at abonnementet ikke er brukt i henhold til vilkårene for abonnementet, og sperrer abonnementet for databruk. Ta kontakt med Chilimobils kundesenter (915 02 445) om du har spørsmål. Hilsen oss i Chilimobil." Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 haha, bet virkeligheten deg i stumpen? 7 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 haha, bet virkeligheten deg i stumpen?Neida, har ett MBB sim og abonnement hos telenor for resten, og nå slipper jeg å gi Chilimobil så mye som en krone så det er veldig greit 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg TheKims Skrevet 22. juni 2018 Populært innlegg Del Skrevet 22. juni 2018 Neida, har ett MBB sim og abonnement hos telenor for resten, og nå slipper jeg å gi Chilimobil så mye som en krone så det er veldig greit Flott! da slipp vi sånne som deg som kun er ute etter å ødelegge. 12 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Det beste med nedverdigelsen er ikke at Chilimobil har strupet dataen, men joda. Brukeren annonserte dette også på forumet til glede for oss andre. Jeg har nå brukt telefonen ukritisk siden 5. Juni og har nådd 17 GB i forbruk. Befinner meg nå i Spania og sutter litt på de 12 GB som er inklusive der, når vi er ute på farten og ikke har tilgang på fibernettet i huset. 7 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Det beste med nedverdigelsen er ikke at Chilimobil har strupet dataen, men joda. Brukeren annonserte dette også på forumet til glede for oss andre. Jeg har nå brukt telefonen ukritisk siden 5. Juni og har nådd 17 GB i forbruk. Befinner meg nå i Spania og sutter litt på de 12 GB som er inklusive der, når vi er ute på farten og ikke har tilgang på fibernettet i huset. De strupet altså ikke databruken, de sperret den. 1 Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Hvor mye fikk du brukt før de sperret deg? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 De strupet altså ikke databruken, de sperret den. Hvor mange GB totalt og hvor mange om dagen konsumerte du før de sperret bruken? Og hvordan brukte du all dataen? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 (endret) Hvor mye fikk du brukt før de sperret deg?Jeg gikk ikke inn for å faktisk bruke opp alt, om jeg ville kunne jeg lastet ned 1TB første 24 timene, men jeg brukte alt på mobilen innenfor det jeg faktisk kunne funnet på å gjøre til vanlig. Hvor mange GB totalt og hvor mange om dagen konsumerte du før de sperret bruken? Og hvordan brukte du all dataen? ca 300GB siden midt på dagen tirsdag, merkverdig nok så har jeg bare brukt 10GB de siste 2 dagene, forstå det den som kan... Edit: Brukte alt på mobilen uten andre enheter tilkoblet, kjørte speedtest ganske mange ganger Så dere får syntes hva dere vil, men den dagen dere får ny mobil og plutselig drar 50GB så kan de jo fort finne på å stenge ned aboet... Endret 22. juni 2018 av MariusJS 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå