Øystein H Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 (endret) Noen som vet om de har 4G+? Og støtter iPhone 7 4G+? Ja, det gjør den. Men jeg husker ikke i farta hvor mange carriers den kan håndtere. iPhone 6s støtter LTE cat 6 - maks 300 mbps ned fordelt på 2 carriers. iPhone 7 støtter LTE cat 9 - maks 450 mbps ned fordelt på 2-4 carriers. iPhone 8/X støtter LTE cat 12 - maks 600 mbps ned fordelt på 2-4 carriers. Endret 31. mai 2018 av Øystein H Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Så det er derfor jeg møtes av blå røyk når jeg åpner min side appen til komplettmobil der den viser meg forbruk på iphone 7 plus... Der har vi forklaringen! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 "33 kommuner med til sammen 15.000 mobilabonnenter har sammen inngått en avtale med Telenor som sikrer dem en pris de fleste kan se langt etter. – Vi betaler 199 kroner i måneden for fri data, tale og SMS per abonnement. Ingen kostnader påløper utover dette, forteller IKT-leder Odd Ørstavik i Gjesdal kommune i Rogaland som er én av kommunene som innlemmes i avtalen. For Telenor er avtalen verdt 100 millioner kroner." Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Jeg lurer på om Cilli kanskje har tenkt til å bli solgt? De får sikkert mange kunder med dette abonomentet og slik blir de en het salgskandidat. Det er jo såpass lukrativt abonomentet at en skulle ikke tro det var sant til den prisen. Om det skal være bærekraftig over tid burde det sannsynligvis koste mer.? 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Det er akkurat det samme Inside Telecoms redaktør spekulerer i. NB! Betalt tjenste https://www.insidetelecom.no/artikler/chilis-onske-er-a-bli-borte/438946 Lenke til kommentar
holabaloo Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 (endret) Bare uker etter at Chili tilbød fri data, har de begynt å ringe kundene om å roe ned forbruket https://www.tek.no/artikler/bare-uker-etter-at-chili-tilbod-fri-data-har-de-begynt-a-ringe-kundene-om-a-roe-ned-forbruket/439474 Endret 10. juni 2018 av holabaloo Lenke til kommentar
GoldmanSacks Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Uproft å tilby 1000gb i måneden, og så ringe kunder og klage til dem når de faktisk bruker 1000gb i måneden. Sett grensen til 500gb i måneden da hvis dere ikke vil at folk skal bruke de 1000 dere reklamerer med. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 I dette tilfellet ringte de vel kunden når de hadde brukt rundt 8% av datakvota si. Lenke til kommentar
holabaloo Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 godt å se hva grensa for normalbruk er der ihvertfall...30 gb pr dag....tror de fleste klarer seg med det ? ellers var det mange artige kommentarer under artikkelen der . Lenke til kommentar
holabaloo Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) har kun hatt chilli 3 dager nå virker det ikke etter kun 2 GB bruk , inne å sjekker på min side med annen maskin der står det unknown error ved pålogging.... har sendt melding på FB chatten ( nytter jo ikke å stå i tlf kø der uansett) vi får se hva grunnen er til hvorfor de har kutta forbindeles ...dette var elendig ... heldigvis at jeg har oppretttet eget nummer kun for chilli ...for jeg ville se åssen dette ville barke i vei !........ edit ... virker igjen nå heldigvis ...! Endret 11. juni 2018 av holabaloo Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 De er hel håpløse å få kontak med på epost? Risiker man overbruk hvis man bestiller? For vil ikke ende med 5000 kr i telefonregning på en måned. Telia sier de ikke har overbruk så man får ikke gigant regninger. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Bestilte i dag, måtte bestille 1GB og oppgradere til fri bruk senere, da jeg ikke ønsket å portere nummeret mitt over, rart system... Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Jeg er oppe i ca 30 GB forbruk nå siden 01. juni (får ikke sjekket nøyaktig da Minside ikke fungerer for øyeblikket) og dermed lønner abonnementet seg bra for min del til 399 kr mnd når ingen konkurrenter kan levere så mye data til samme pris. Har vært en av de heldige hvor simkortet kom få dager etter bestilling og portering skjedde på angitt tidspunkt uten problemer. De er veldig trege å svare på Facebook, jeg sendte oppsigelse av TV2 Sumo for noen dager siden men ikke hørt noe enda. Da jeg ringte kS'en for å aktivere samtale-venter valgte jeg callback og ble oppringt etter 15 minutter. Jeg er spent på første faktura om det er noe rot på den. Jeg bruker sms til 5-sifrede numre for å enkelte tjenester hos min arbeidsgiver og de oppgir ikke pris i det hele tatt på dette i prislisten sin, kun samtaler til 5-sifrede numre. Dette var kostnadsfritt hos Talkmore men ikke hos andre operatører jeg har hatt som Telenor, OneCall med fkere. Men jeg skal heller overleve om de fakturerer noen kroner for disse sms'ene men de bør i så fall fikse prislisten sin. Gidder ikke prøve å komme i kontakt med kundeservice for å sjekke om det koster noe eller ei når de har såpass lang svartid. Det er bakdelen ved å ha en liten operatør, ting tar tid å sjekke eller ordne. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Brukt 38 GB selv har riktignok lastet ned ti full HD filmer til mobilen da. (Lovlig.) Lenke til kommentar
Lord- Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Fikk melding igår om at porteringen skulle skje idag kl 11.00. Simkortet funker ikke... Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Det er akkurat det samme Inside Telecoms redaktør spekulerer i. NB! Betalt tjenste https://www.insidetelecom.no/artikler/chilis-onske-er-a-bli-borte/438946 Kan du poste en skjermdump eller brødteksten? Lenke til kommentar
holabaloo Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Fikk melding igår om at porteringen skulle skje idag kl 11.00. Simkortet funker ikke... nytter vel neppe å ringe , må sitte i kø en evighet , prøv send melding på sida dems ....https://www.facebook.com/chilimobil/?ref=br_rs Lenke til kommentar
holabaloo Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 første faktura faktisk ikke for full mnd siden jeg har kun 3 uker denne mnd , bra og nå har siden endret seg litt ..... Lenke til kommentar
holabaloo Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Bestilte i dag, måtte bestille 1GB og oppgradere til fri bruk senere, da jeg ikke ønsket å portere nummeret mitt over, rart system... ....jeg kjøpte et slik kontantkort til kr 29 (telia) som blei portert .... 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 ....jeg kjøpte et slik kontantkort til kr 29 (telia) som blei portert ....Det var ikke så dumt, men syntes fortsatt det er veldig rart at de ikke tilbyr nytt nummer med fri data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå