hekomo Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Poenget er vel snarere at abonnement kan bli sperrest selv om du ikke har nådd denne teoretiske grensen for antall SMS dersom operatøren mistenker misbruk. Det kan jo det hvis du bryter vilkårene ved å for eksempel drive masseutsending. 4 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Det kan jo det hvis du bryter vilkårene ved å for eksempel drive masseutsending. Hæ? Det var jo akkurat det jeg også skrev i forrige post. Vi er på samme side her. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Hæ? Det var jo akkurat det jeg også skrev i forrige post. Vi er på samme side her. Hmm ja, det var det visst. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Min side bedre nå, oppdaterer databruk automatisk hele tiden, istedet for 1 gang i uka som før, men sms og sånn har man fortsatt ingen oversikt over. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Men de har fjernet sirkelen man ser hvor mye databruk man har igjen, uansett er chilimobil langt unna telia på minside. Mulighet å kjøpe datapakke i app er vanskelig. Lenke til kommentar
Soft666 Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg prøver å bestille nytt abb. med nytt nummer, men må beholde gammelt nummer ?Selger de ikke nye nummer? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Ja du må ha eksiterene nummer. https://chilimobil.no/bestill/chili-kontant/ bestill den først, velg nummer, også ber du kundeservice å oppgradere til fri data. Eller prøv noen nummer der du velger eksisterende har ikke prøvd det selv. Endret 5. oktober 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg prøver å bestille nytt abb. med nytt nummer, men må beholde gammelt nummer ? Selger de ikke nye nummer? De selger nye nummer, men ikke på Fri Data, da de ikke ønsker at folk skal bruke datamangden de reklamerer med. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Tror heller det handler om dårlig utviklingen fremdeles ikke mulighet å bytte adresse selv eller oppgrader datapakke. Vi alle husker hvor dårlig appen fungerte i sommer. Nå har de verfall app som funger. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Da var jeg tilbake hos Chili mobil. Litt oppstartstrøbbel med portering da systemet deres ikke liker at man porterer frem og tilbake raskt. Måtte ringe til kundeservice og få de til å «hjelpe meg på vei». Så måtte jeg kontakte dem for å aktivere wifi tale, 4G tale og samtale venter. Nå er brukeropplevelsen ved samtaler en helt annen og MYE bedre enn det var i sommer da jeg måtte ringe via 2G eller 3G. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 4G tale er bare for abonnement, ikke kontantkort, i følge kundeservice. Lenke til kommentar
P_R Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Da var jeg tilbake hos Chili mobil. Litt oppstartstrøbbel med portering da systemet deres ikke liker at man porterer frem og tilbake raskt. Måtte ringe til kundeservice og få de til å «hjelpe meg på vei». Så måtte jeg kontakte dem for å aktivere wifi tale, 4G tale og samtale venter. Nå er brukeropplevelsen ved samtaler en helt annen og MYE bedre enn det var i sommer da jeg måtte ringe via 2G eller 3G. Jeg var også porter i går. Helt uten problem. 4G Tale og WifiTale aktivert manuelt. De lansere 4G og WiFI Tale til alle den 15.oktober. 2 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Moderatormelding En håndfull innlegg med krangling forsvant. Vennligst ikke fortsett på den måten. 2 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Etter ett døgn er det deilig å ikke tenke på kvoten lenger. Samt at samtalekvaliteten er på topp. Kan dog ikke gå god for samtale-EMNE-kvaliteten om den er på topp... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Etter ett døgn er det deilig å ikke tenke på kvoten lenger. Samt at samtalekvaliteten er på topp. Kan dog ikke gå god for samtale-EMNE-kvaliteten om den er på topp... Ser forøvrig at alle som har krysset 200GB i en gruppe jeg er medlem i blir dyttet ned på 12GB abo, hvor mye bruker du i mnd? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Ser forøvrig at alle som har krysset 200GB i en gruppe jeg er medlem i blir dyttet ned på 12GB abo, hvor mye bruker du i mnd? Sist jeg hadde fri bruk, nærmet jeg meg 30 GB/mnd. Det er fortsatt penger spart i forhold til konkurrentene syns jeg. Chili mobil trenger ikke 1000 GB abonnement. Det hadde holdt lenge med 100 GB til samme pris. 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Ser forøvrig at alle som har krysset 200GB i en gruppe jeg er medlem i blir dyttet ned på 12GB abo Hvor lang tid har de brukt på den bruken? Om det er 200GB fordelt normalt utover måneden med "vanlig" mobilbruk er det rart at de blir flytta. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Hvor lang tid har de brukt på den bruken? Om det er 200GB fordelt normalt utover måneden med "vanlig" mobilbruk er det rart at de blir flytta. Litt diverse, har ikke sett noen som får fortsette med "Fri bruk" som har brukt over 2-300GB Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Hvordan vet de at de blir flyttet til et 12 GB-abonnement? Får de noen begrunnelse? 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Hvordan vet de at de blir flyttet til et 12 GB-abonnement? Får de noen begrunnelse? De får beskjed om at chili mener de har delt data til andre enheter og beskjed om at de blir flyttet over på 12GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå