akelbo Skrevet 24. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2018 Spillere får to måneder til å ta et siste farvel med rollespillet.Etter 17 år er det slutt for RuneScape Classic Lenke til kommentar
aKre :o) Skrevet 24. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2018 Jagex kan nå i allefall skryte på seg å ha kommet veldig langt med et spill som man ikke skulle tro er så populært som det fortsatt er i 2018 (da mener jeg runescape generelt). Nå i skrivende stund er faktisk old school versjonen langt mer populær enn den moderne. 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 24. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2018 Dette synes jeg er veldig trist.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2018 Mange år siden jeg har spilt det, men syns også dette er ganske trist. Det er en del av internett -og spillhistorien som forsvinner. Så noen omtale det som "the pong of mmorpg", det kan vel sikkert diskuteres men for meg var i allefall RuneScape det første spillet jeg spilte i sjangeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå