BadSmile Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 (endret) Da har jeg også bestilt! Noen erfaringer med denne abbonomentet nå som det har gått litt tid? Tenker å streame IRL via twitch. Streame litt gåturer, geocaching og bare livet generelt. Trenger å komme meg litt ut, så følte dette var god motivasjon til å komme meg ut med tanke på at jeg streamer spill daglig på Twitch anyway. Endret 23. juni 2018 av BadSmile Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Sagt opp Telia og bestilt Chili. 25 går jeg over. Selv med bruddgebyret hos Telia sparer jeg på å bytte leverandør ut året ? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Noen eksperter her som vet åssen man får mms mottatt (Android)? Prøvde å ringe Chilimobil kundeservice, men de hadde visst stengt i dag. Samme som andre levrandører, https://beta.telia.no/mobiloppsett/ Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Ser at Chilli har mye negative tilbake meldinger på kundeservice osv. Er dette blitt bedre, deler dere her som har byttet til chilli denne erfaringen? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Så jeg kontanktet Telia og spurte om de kunne komme med et tilbud før jeg byttet til chilli. De kunne slå av 50 kr imot 12 mnd bining.. Byttet 5 min etter jeg leste den mailen. Telia legger ved datapakker uten at jeg hadde bed om det, du hadde jo det sist mnd med chess var svaret. kl 00:01 økte regning med 100 kr da jeg aventet grunnet datapakke. Ingen purring kun økning i pris. Nei takk sier jeg.. Lenke til kommentar
Mimung89 Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Bestilte overføring fra Telenor (5GB 399kr per månde) til Chilimobil fri data i går, er spendt på hvordan de er. Har bodd ca 5 månder nå i Norge i ett lengre opphold i Irland der jeg betalte ca 20€ for Three sin "all you can eat data"-løsning (dog en grense på 60GB), og har ventet lenge på ett lignende tilbud her til lands. T&C for Three sin løsning hvis noen er interessert: https://www.three.ie/terms-conditions/services/new/all-you-can-eat-data-terms-conditions/ Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 (endret) Noken som har erfaring med bruk i utlandet ? Kva skjer etter 12 GB er brukt opp? Det er i EU, Hellas, Kreta Endret 26. juli 2018 av rvenes Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Noken som har erfaring med bruk i utlandet ? Kva skjer etter 12 GB er brukt opp? Det er i EU, Hellas, Kreta Det koster 7 øre per MB i bruk etter kvoten er brukt opp. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Vurderer å bytte fra telia. Er dere fornøyde? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 (endret) Tja fremdeles dårlig app telia er bedre på det tekniske. Men prisene er nok chilimobil bedre. Så er jo bare å bytte. Det koster 7 øre per MB i bruk etter kvoten er brukt opp. Nå får man nok langt større datapakke i utlandet i en del tilfeller. Sjekk litt først. Særlig i usa og australia. Endret 25. september 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Vurderer å bytte fra telia. Er dere fornøyde? Kjempe fornøyd så langt Deilig å slippe å tenke på datakvoten. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Jeg har hatt mindre problemer med Chili enn jeg hadde med Ice. Dvs. ca. null problemer. Har til og med kommet gjennom til kundeservice de par gangene jeg har ringt. Lenke til kommentar
accer Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Prøvde dem i mmd men byttet over igjen. Lite fornøyd app virker ikke dårlig oversikt på mine sider. Og ikke er det lov å bruke hotsptot noe som ble et stort savn. Så kommer vel aldri mer til å bruke dem. Tilbake til Telenor dekning og 4g tale og Wifi tale Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Har brukt min telefon som hotspot å det har gått helt fint. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Prøvde dem i mmd men byttet over igjen. Lite fornøyd app virker ikke dårlig oversikt på mine sider. Og ikke er det lov å bruke hotsptot noe som ble et stort savn. Så kommer vel aldri mer til å bruke dem. Tilbake til Telenor dekning og 4g tale og Wifi taleOm du bruker hotspot med chili abb like mye som du gjorde med telenor abb så ville dem ikke sagt noe på det, det er i allefall det brukerene sier erfaringsmessig. Det jeg er mest redd for er å miste telenordekninga, wifi og 4g tale. Men slik jeg forstår det nå sp skal 4g tale være ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg