torest Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Tomra lærer Australia å pante.Norsk teknologi bidrar til å rense Australias strender for plast Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 (endret) Hvorfor er ikke «myTomra» med Paypal integrasjon tilgjengelig i Norge? Eneste jeg finner i appstore (iOS) er ReAct, som ikke har noe kobling til Paypal, og ett design fra 2007. Endret 24. mai 2018 av Fungus Lenke til kommentar
XIFXEGLO Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 (endret) Hvorfor er ikke «myTomra» med Paypal integrasjon tilgjengelig i Norge? Eneste jeg finner i appstore (iOS) er ReAct, som ikke har noe kobling til Paypal, og ett design fra 2007. Har vel noe med å gjøre at australia fikk kliss nye maskiner som kan sende info om pantingen til skyen. Endret 24. mai 2018 av XIFXEGLO Lenke til kommentar
Henning Bakke Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Ønsker meg denne :-) også i det norske markedet og gjærne med Vipps integrasjon / BuyPass 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå