Petter2001 Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 hei, jeg er 17 år gammel. Jeg tror ikke jeg har trang forhud. Jeg klarer å dra huden ned under penishodet, og dra den opp igjen. Altså helt normalt. Men når jeg har sex, litt etter penetrering, så er det som at forhuden sitter fast under penishodet. Jeg må på en måte grave nedi der, og dra den opp igjen. Jeg føler dette ødelegger fordi jeg får ikke helt den "friksjonen" som huden lager. Er det noen som har vært borti dette før? og som har noen tips? Lenke til kommentar
Petter2001 Skrevet 24. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2018 Onanering går også helt fint. er bare ved sex jeg har dette problemet. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Dette er helt normalt. Det er bare det at det skal mindre til å dra huden bakover enn forover pga at det går litt ut ved hodet. Ingenting å være redd for. Skulle det plage deg kan det hjelpe med en tynn kondom, den vil holde alt mer på plass. Lenke til kommentar
Petter2001 Skrevet 24. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg bruker ikke kondom med dama mi, hu har p-stav. Etter penetrering så føles det veldig godt i 1 min, men etter det så føler jeg nesten ingenting. Er det normalt? Jeg mister stivheten etterhvert siden jeg føler nesten ingenting, blir vanskelig å holde den hard Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Mener du at forhuden sitter BAK penishodet, eller liggen den over penishodet etter penetrering? Lenke til kommentar
Petter2001 Skrevet 29. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2018 Mener du at forhuden sitter BAK penishodet, eller liggen den over penishodet etter penetrering? Den ligger bak, og det er vanskelig å dra den opp igjen, siden det er så stramt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå