sbnn Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 i en periode på 2 år, vet da at jeg er pålagt å ta oppkjøring samt teoriprøve på nytt. Derimot da jeg ble fratatt førerkort samtykket jeg til fradragelse og betalte boten. Når jeg nå besøker statens vegvesens nettsider og logger meg inn der står det fortsatt at jeg har førerkort kl B. Spørsmålet mitt er som følger; har politiet sin egen database på hvem som har og ikke har førerkort, eller bruker de statens vegvesen sin? Hadde vært fryktelig greit å ta en spansk en og bestille nytt førerkort uten risiko for å bli avslørt i en veikontroll! Lenke til kommentar
sbnn Skrevet 23. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2018 glem hele spørsmålet, fikk opp en melding om at jeg ikke hadde førerrett da jeg prøvde å bestille midlertidig bevis Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Hva er grunnen for beslaget, siden det er snakk om 4+ år? Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Hva er grunnen for beslaget, siden det er snakk om 4+ år? Høres ut som om han selv bare har valgt å ikke ta oppkjøring på nytt ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå