Gå til innhold

Redigere 4K video med Adobe Premiere Elements

Anbefalte innlegg

Det skal jo være mulig å redigere 4K video med Adobe Premiere Elements 2018, men når jeg forsøker "add media" (MP4 filmet med GoPro Hero 6) vil ikke disse legge seg i videodelen, men i audiodelen. Dette er første gangen jeg forsøker Adobe Premiere Elements, men burde ikke dette være ganske "piece of cake"? Det er ikke problem å legge til andre MP4 filer som har lavere oppløsning...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er sannsynligvis mye enklere å spørre Adobe om dette enn å legge spørsmål her på forumet :)

Bruker selv Adobe Premiere Pro CC, og har ingen problem med 4K video uansett kilde.

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Er sannsynligvis mye enklere å spørre Adobe om dette enn å legge spørsmål her på forumet :)

Bruker selv Adobe Premiere Pro CC, og har ingen problem med 4K video uansett kilde.

Jo det kan hende du har rett i, men for det første er det ikke lett å komme i kontakt med Adobe. Kun engelsk chat eller engelsk telefonsupport. Selv om jeg forstår engelsk, føler jeg meg allikevel mye friere og synes det er lettere å uttrykke seg på norsk. For det andre er det et viktig poeng med et forum som dette, at også andre kan få svar på spørsmål som stilles og kanskje de lurer på. Jeg burde sikkert lære meg Premiere Pro CC, men syntes det virket litt for komplisert for min enkle videoredigering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...