AnonymDiskusjon Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Ikke interessert i andres meninger om hvor "lett" det var for dem å slutte, eller andre måter å slutte på!Person i min familie tilba meg "gavekort" på hypnose for å slutte med røyking, jeg er ikke skeptisk til at hypnose kan fungere, men er veldig sta, og liker ikke bli manipulert. Har også tatt test på nett om jeg kan blir manipulert via hypnose. Den sa at det var stor sjanse for at jeg ikke er mottakelig.Er det noen som har erfaring med hypnose for avhengighet? eller har en mening om akkurat denne typen hjelp for avvending? Anonymous poster hash: c9d7f...19b Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 (endret) Jeg vet ikke, men jeg tror, at hypnose og meditasjon har en del til felles. Hvis du forstår noe rasjonelt, men har vanskeligheter med å ta det innover deg, kan det hjelpe å gi det et par runder når kropp og sinn er på sitt mest mottakelige. Forskjellen er at en dyktig hypnotisør kan teknikker for å få deg dit - når du mediterer må du klare det selv. Jo enklere logikk du klarer å koke budskapet ned til, jo bedre. En slik innsikt kan for eksempel være at du ikke trenger sigaretter. Det vet du jo at du ikke gjør, men du føler det ikke. Hypnose kan hjelpe med å få banket det inn i skallen - og andre deler av legemet som måtte stritte imot. Med andre ord verdt et forsøk, men hvis du ikke vil at det skal hjelpe, hjelper det nok ikke. Endret 23. mai 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå