Gå til innhold

Battlefield V dropper «premium pass» – alle fremtidige kart og modi blir gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BFV_RevealScreenshot_04_wLogo.png

 

Special snowflakes, samtlige av dem. Er ikke det akkurat motsatt av hva soldater skal være? De to i midten har ikke engang uniform på, jeg mener, kom igjen.

 

Jeg vet ikke mye om den robot-hånda, men ser veldig cyborg ut spør du meg. Vil gjerne ha bevis på at nøyaktig slike armer fantes i WWII, dersom det faktisk er fakta.

Ergret meg litt over det samme. Blir litt mye gunerløkka over soldatene, og med ‘tøff’ ansiktsmaling synes jeg rett og slett det ser teit ut. Nå er okke jeg fan av overdreven tilpasning av figurenes utseende i utgangspunktet, så mulig jeg er ganske utdatert der.

Lenke til kommentar

Special snowflakes, samtlige av dem. Er ikke det akkurat motsatt av hva soldater skal være? De to i midten har ikke engang uniform på, jeg mener, kom igjen.

 

Jeg vet ikke mye om den robot-hånda, men ser veldig cyborg ut spør du meg. Vil gjerne ha bevis på at nøyaktig slike armer fantes i WWII, dersom det faktisk er fakta.

 

Ingen av dem er soldater. Spillet handler om resistansen, ikke hæren.

 

Armen er en northrop arm. Vanlig protese fra krigens tider.

Lenke til kommentar

attachicon.gifBFV_RevealScreenshot_04_wLogo.png

 

Special snowflakes, samtlige av dem. Er ikke det akkurat motsatt av hva soldater skal være? De to i midten har ikke engang uniform på, jeg mener, kom igjen.

 

Jeg vet ikke mye om den robot-hånda, men ser veldig cyborg ut spør du meg. Vil gjerne ha bevis på at nøyaktig slike armer fantes i WWII, dersom det faktisk er fakta.

 

 

Versågod

 

 

unknown.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

attachicon.gifBFV_RevealScreenshot_04_wLogo.png

 

Special snowflakes, samtlige av dem. Er ikke det akkurat motsatt av hva soldater skal være? De to i midten har ikke engang uniform på, jeg mener, kom igjen.

 

Jeg vet ikke mye om den robot-hånda, men ser veldig cyborg ut spør du meg. Vil gjerne ha bevis på at nøyaktig slike armer fantes i WWII, dersom det faktisk er fakta.

 

Versågod

 

 

unknown.png

Disse var i utstrakt bruk blant de som kjempet under krigen?

Lenke til kommentar

Man kan støtte geværet på den slik som i traileren. Du fikk beviset ditt på at en slik faktisk fantes :) Ingenting i traileren viser at den kan beveges fritt med fingrer eller noe. Du bare syter og pisser i motvind.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

attachicon.gifBFV_RevealScreenshot_04_wLogo.png

 

Special snowflakes, samtlige av dem. Er ikke det akkurat motsatt av hva soldater skal være? De to i midten har ikke engang uniform på, jeg mener, kom igjen.

 

Jeg vet ikke mye om den robot-hånda, men ser veldig cyborg ut spør du meg. Vil gjerne ha bevis på at nøyaktig slike armer fantes i WWII, dersom det faktisk er fakta.

Versågod

 

 

unknown.png

Disse var i utstrakt bruk blant de som kjempet under krigen?

Garantert ikke, men det var ikke det som ble etterspurt :) Det ble spurt om en slik fantes på den tiden.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

 

attachicon.gifBFV_RevealScreenshot_04_wLogo.png

 

Special snowflakes, samtlige av dem. Er ikke det akkurat motsatt av hva soldater skal være? De to i midten har ikke engang uniform på, jeg mener, kom igjen.

 

Jeg vet ikke mye om den robot-hånda, men ser veldig cyborg ut spør du meg. Vil gjerne ha bevis på at nøyaktig slike armer fantes i WWII, dersom det faktisk er fakta.

Versågod

 

 

unknown.png

Disse var i utstrakt bruk blant de som kjempet under krigen?
Garantert ikke, men det var ikke det som ble etterspurt :) Det ble spurt om en slik fantes på den tiden.

Ja jeg ser den og sånn sett har du jo svart ham godt. For min del er jeg skeptisk til hele ‘det fantes så vi tar det med’ tilnærmingen som utvikleren virker å ha rundt dette, og rundt våpen i BF 1. Om det i MP blir vanlig å løpe rundt, og betjene våpen, med en i utgangapunktet primitiv gripeklo ødelegger det i alle fall innlevelsen en del for min del. Men med blå ansiktsmaling osv. i spillet spørs det om ikke Dice i stadig større grad henvender seg til en helt annen målgruppe enn jeg tilhører.

 

Kjipt om en en av spillseriene jeg liker aller best (spiller fortsatt bf1942 mods) faller så mye i kurs for min del, men markedet forandrer seg, og BF er ikke det eneste barndomsminnet der nyere iterasjoner finner nye målgrupper.

Lenke til kommentar

 

Man kan støtte geværet på den slik som i traileren.

 

Man må også kunne operere bolten og lade geværet.

Man kan enkelt operere bolten med den andre hånden, trenger ikke ta lengre tid heller.

 

Protesen er hengslet med variere, slik at den bøyes for å støtte opp bedre.

Lenke til kommentar

Disse var i utstrakt bruk blant de som kjempet under krigen?

Trenger det være utstrakt bruk? Holder det ikke at det ble brukt minst en gang? Eller at det kan ha vært noen som brukte det?

 

 

For det her er ikke snakk om at det er normen eller at det var slik de fleste var. Det her snakk om customization til spilleren i online-delen av spillet. Det er snakk om at du kan velge hvordan du skal se ut, blant det som var mulig på den tiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Disse var i utstrakt bruk blant de som kjempet under krigen?

Trenger det være utstrakt bruk? Holder det ikke at det ble brukt minst en gang? Eller at det kan ha vært noen som brukte det?

 

 

For det her er ikke snakk om at det er normen eller at det var slik de fleste var. Det her snakk om customization til spilleren i online-delen av spillet. Det er snakk om at du kan velge hvordan du skal se ut, blant det som var mulig på den tiden.

For deg er det helt sikkert mer enn nok. For meg som setter pris på at slagmarken i spill satt i en historisk setting Er en noenlunde autentisk representasjon av hendelsen den skal beskrive holder det ikke at protesen fantes et sted i verden.

 

Det fantes sikkert kinesiske dverger med downs syndrom, men friheten til å storme tyske skyttergraver som en slik figur vil ødelegge innlevelsen for en del av oss. For andre vil det sikkert bare være artig. Det er veivalg der noens preferanser åpenbart må vinne over andres.

Lenke til kommentar

 

 

Disse var i utstrakt bruk blant de som kjempet under krigen?

Trenger det være utstrakt bruk? Holder det ikke at det ble brukt minst en gang? Eller at det kan ha vært noen som brukte det?

 

 

For det her er ikke snakk om at det er normen eller at det var slik de fleste var. Det her snakk om customization til spilleren i online-delen av spillet. Det er snakk om at du kan velge hvordan du skal se ut, blant det som var mulig på den tiden.

For deg er det helt sikkert mer enn nok. For meg som setter pris på at slagmarken i spill satt i en historisk setting Er en noenlunde autentisk representasjon av hendelsen den skal beskrive holder det ikke at protesen fantes et sted i verden.

 

Det fantes sikkert kinesiske dverger med downs syndrom, men friheten til å storme tyske skyttergraver som en slik figur vil ødelegge innlevelsen for en del av oss. For andre vil det sikkert bare være artig. Det er veivalg der noens preferanser åpenbart må vinne over andres.

Det skal vist være en knapp i innstillingene til spillet hvor du selv kan velge om du vil se folk med sine egne kostymer, eller helt vanlige soldater i normale uniformer.

Lenke til kommentar

For deg er det helt sikkert mer enn nok. For meg som setter pris på at slagmarken i spill satt i en historisk setting Er en noenlunde autentisk representasjon av hendelsen den skal beskrive holder det ikke at protesen fantes et sted i verden.

Det fantes sikkert kinesiske dverger med downs syndrom, men friheten til å storme tyske skyttergraver som en slik figur vil ødelegge innlevelsen for en del av oss. For andre vil det sikkert bare være artig. Det er veivalg der noens preferanser åpenbart må vinne over andres.

 

 

Det her er en noenlunde autentisk representasjon av hendelsen. Det de fleste som er her inne klager etter en veldig autentisk og realistisk representasjon. Dere vil at spillet skal ofre underholdning for å være mer tidsriktig. Da er nok mer spill som feks. Post Scriptum mer relevant for dere (Eller ARMA for nyere tid). De kunne gjort som BF1 og fjernet nesten all customization foruten om skins, men det hadde vært et dårligere spill.

 

Og å dra inn kinesiske dverger med downs er noe heeeeelt annet enn en protese som brukes av folk som har mistet armer eller ben i krigen. Det må du også se

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

attachicon.gifBFV_RevealScreenshot_04_wLogo.png

Special snowflakes, samtlige av dem. Er ikke det akkurat motsatt av hva soldater skal være? De to i midten har ikke engang uniform på, jeg mener, kom igjen.

Jeg vet ikke mye om den robot-hånda, men ser veldig cyborg ut spør du meg. Vil gjerne ha bevis på at nøyaktig slike armer fantes i WWII, dersom det faktisk er fakta.

Versågodunknown.png
Disse var i utstrakt bruk blant de som kjempet under krigen?
Garantert ikke, men det var ikke det som ble etterspurt :) Det ble spurt om en slik fantes på den tiden.

Ja jeg ser den og sånn sett har du jo svart ham godt. For min del er jeg skeptisk til hele ‘det fantes så vi tar det med’ tilnærmingen som utvikleren virker å ha rundt dette, og rundt våpen i BF 1. Om det i MP blir vanlig å løpe rundt, og betjene våpen, med en i utgangapunktet primitiv gripeklo ødelegger det i alle fall innlevelsen en del for min del. Men med blå ansiktsmaling osv. i spillet spørs det om ikke Dice i stadig større grad henvender seg til en helt annen målgruppe enn jeg tilhører.

Kjipt om en en av spillseriene jeg liker aller best (spiller fortsatt bf1942 mods) faller så mye i kurs for min del, men markedet forandrer seg, og BF er ikke det eneste barndomsminnet der nyere iterasjoner finner nye målgrupper.

DICE har bestemt at fantes det en enkel kopi av noe. Skal alle kunne bruke det i spillet. Ut i fra hvordan BF fans syns det var for lite våpen variasjoner i BF1, så tenk de rama skrikene det ville blitt om man ble tvunget til å hovedsakelig bruke bolt rifler i BF1... Enten vi liker det eller ikke DICE kjenner sitt publikum. Og DICE sitt publikum er kvasi fantasi/sci fi fans.

Jeg er enig i at det er synd. De hadde bakkekontakt frem til BF2. Så gikk det rare veier.

 

De skulle hatt 2 typer BF spill.

De ekte BF spillene som har bakke kontakt. Også Bad company serien for mer tullete ting. Problemet er at da ville ikke BF serien solgt så bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...