KeyanZa Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Leter etter et nytt spill, rpg. online eller offline er ikke viktig. Må være langt der man kan oppgradere char osv. Nevner noen spill jeg har likt i denne sjangeren Fallout Dark souls Pillars of eternity the witcher Divinity original wow the elders scrolls Diablo Deus ex. Disse kom jeg på i farten . Håper på noen gode tips pc (laptop ikke så kraftig) eller ps4 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Pillars of Eternity 2? Divinity: Original Sin 2? Spiller mye Final Fantasy XIV selv, så er lett å anbefale det. Er gratis trial et sted, så skader ikke å prøve. Fikk Battle Chasers: Nightwar til Switch i går, og kan lett anbefale det hvis du liker JRPGs. Ellers kan du jo teste et Dragon Quest eller ni. Elsker den serien. De feks første er til iOS, og veldig lette å spille med touchscreen. Nr 8 er også til iOS, men liker ikke 3D-kameraet der. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 23. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2018 Pillars of Eternity 2? Divinity: Original Sin 2? Spiller mye Final Fantasy XIV selv, så er lett å anbefale det. Er gratis trial et sted, så skader ikke å prøve. Fikk Battle Chasers: Nightwar til Switch i går, og kan lett anbefale det hvis du liker JRPGs. Ellers kan du jo teste et Dragon Quest eller ni. Elsker den serien. De feks første er til iOS, og veldig lette å spille med touchscreen. Nr 8 er også til iOS, men liker ikke 3D-kameraet der. har så klart spilt 2ern på begge. holder på med runde 2 nå å gjennomføre deadfire Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Har du spilt Tyranny? Det er også fra Obsidian, og minner mye om Pillars of Eternity, ut i fra det jeg har spilt. Som er fint lite, men likevel. Ellers har vi jo Torment: Tides on Numenera. Litt merkelig tittel, men er en spirituell oppfølger til Plancescape: Torment. Er også et rimelig bra spill, men kan kanskje være i tregeste laget for enkelte. Faktisk så tregt at man kan snakke seg ut av det meste. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 23. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2018 Har du spilt Tyranny? Det er også fra Obsidian, og minner mye om Pillars of Eternity, ut i fra det jeg har spilt. Som er fint lite, men likevel. Ellers har vi jo Torment: Tides on Numenera. Litt merkelig tittel, men er en spirituell oppfølger til Plancescape: Torment. Er også et rimelig bra spill, men kan kanskje være i tregeste laget for enkelte. Faktisk så tregt at man kan snakke seg ut av det meste. Tyranny så jo spennende ut Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Du nevnte ikke Bloodborne, men regner med du har spilt det siden du nevner Dark Souls? Hvis ikke kan du glede deg til et av de beste spillene som er å få på PS4. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 I tillegg til Divinity 2 og Pillars of Eternity 2, så vil jeg anbefale Shadowrun: Dragonfall og Expeditions: Viking av nyere rollespill. De er kanskje ikke sååååå nye, men det finnes rett og slett ikke spesielt mange gode nyere rollespill. Du kan jo også prøve spill som er i en litt annen gate (blobbers) enn de du har nevnt her, som Lords of Xulima (turbasert) og Legend of Grimrock 2 (sanntid). Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Liker selv mange av de spillene du har nevnt, så kan absolutt anbefale Dragon Age Origins hvis du ikke har spilt det. Dragon Age inquisition er vel noe som også kan være interessant, har såvidt testet det selv men det har fått gode omtaler. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 24. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2018 Liker selv mange av de spillene du har nevnt, så kan absolutt anbefale Dragon Age Origins hvis du ikke har spilt det. Dragon Age inquisition er vel noe som også kan være interessant, har såvidt testet det selv men det har fått gode omtaler. ja, spilt de og likte de godt Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 (endret) Må det være nylig utgitte spill?Jeg kan varmt anbefale Neverwinter Nights 1 og Neverwinter Nights 2. Av disse, er spesielt expansionpackene Hordes of the Underdark(NWN1) og Mask of the Betrayer(NWN2) veldig veldig gode. Mask of the betrayer er av mine favorittspill Endret 24. mai 2018 av Drogin Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 24. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2018 må vel ikke være helt nye, men helst ikke så veldig gamle, likte godt neverwinter ja Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 https://www.gog.com/game/elex På tilbud nå Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Har du spilt Tyranny? Det er også fra Obsidian, og minner mye om Pillars of Eternity, ut i fra det jeg har spilt. Som er fint lite, men likevel. Ellers har vi jo Torment: Tides on Numenera. Litt merkelig tittel, men er en spirituell oppfølger til Plancescape: Torment. Er også et rimelig bra spill, men kan kanskje være i tregeste laget for enkelte. Faktisk så tregt at man kan snakke seg ut av det meste. Tyranny så jo spennende ut Passer jo bra med gratis helg på det da. 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Dragons Dogma! Syns det var rimelig kult. Jeg ser vi har ganske lik smak, og jeg likte det veldig godt. Offline. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Tyranny er bra. Løp og kjøp. Elex er ganske så bra det også. selv om det er litt røft i kantene. Litt vel vanskelig og ta fiender til du har lvl endel. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 25. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2018 Dragons Dogma! Syns det var rimelig kult. Jeg ser vi har ganske lik smak, og jeg likte det veldig godt. Offline. ja digger det, spesielt den sangen i begynnelsen hehe Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 må vel ikke være helt nye, men helst ikke så veldig gamle, likte godt neverwinter ja Neverwinter har jo nettopp blitt relansert med oppdatert grafikk osv. Samme med might & magic. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Sier bare en ting, emulator. Snes. Gammelt og godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå