johanf Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Jeg prøver å finne en trådløs "fasttelefon" som fungerer over Gets IP-telefoni løsning. Trenger ikke være avansert, bare den er trådløs og viser nummeret eller hvem som ringer...når det ringer. Er det noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Jeg har en Siemens Gigaset S100 som har fungert med forskjellige versjoner av IP, inkludert Get. Så jeg antar at du kan velge hva du vil. Telefontilkoblingen er for standard telefonsystem, det er ikke noe 'magisk' med IP telefoni. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2018 Så en helt vanlig analog dect-telefon vil fungere? Også med nummervisning? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Nummervisning fungerer fint. Mulig noen ISP vil ta betalt for tjenesten, men hos Get er det inkludert. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2018 Sweet - takker - da skal jeg ta en tur på Elkjip eller Powah og se om de har noe brukandes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå