VanlegBruker Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Hei! Eg fikk nylig ein ny telefon på garanti fordi min andre ble ødelagt. Skal telenor fikse telefonen også sende den tilbake, slik at eg må sende tilbake den eg fikk på garantien? Eller får eg beholde den nye, og dei tar den gamle? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 (endret) Om det er garanti eller reklamasjon må du levere fra deg den gamle telefonen før du får tilsendt en ny telefon, de har jo trossalt hele 2 forsøk på å repparere telefonen før du har rett på ett nytt produkt. Om det er derimot en forsikringsak og ikke det overnevnte er det ikke alltids du trenger å levere fra deg den gamle telefonen.. Kommer litt an på forsikringsselskapet om de vil ha telefonen vurdert eller ikke.. Endret 23. mai 2018 av Krozmar Lenke til kommentar
VanlegBruker Skrevet 23. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2018 Om det er garanti eller reklamasjon må du levere fra deg den gamle telefonen før du får tilsendt en ny telefon, de har jo trossalt hele 2 forsøk på å repparere telefonen før du har rett på ett nytt produkt. Om det er derimot en forsikringsak og ikke det overnevnte er det ikke alltids du trenger å levere fra deg den gamle telefonen.. Kommer litt an på forsikringsselskapet om de vil ha telefonen vurdert eller ikke.. Eg har allerede fått ny telefon, og har fortsatt den gamle, skal sende den tilbake nå. Så vi får berre vente og sjå om eg må sende tilbake den nye.. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 (endret) Om det er garanti eller reklamasjon må du levere fra deg den gamle telefonen før du får tilsendt en ny telefon, de har jo trossalt hele 2 forsøk på å repparere telefonen før du har rett på ett nytt produkt. Om det er derimot en forsikringsak og ikke det overnevnte er det ikke alltids du trenger å levere fra deg den gamle telefonen.. Kommer litt an på forsikringsselskapet om de vil ha telefonen vurdert eller ikke.. Eg har allerede fått ny telefon, og har fortsatt den gamle, skal sende den tilbake nå. Så vi får berre vente og sjå om eg må sende tilbake den nye.. Da er det vel ikke en garantisak? Men heller en forsikringsak? Eller er det snakk om at du har fått tilsendt en lånetelefon mens den andre er på verksted? Endret 23. mai 2018 av Krozmar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå