Gå til innhold

Ny telefon på garanti?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er garanti eller reklamasjon må du levere fra deg den gamle telefonen før du får tilsendt en ny telefon, de har jo trossalt hele 2 forsøk på å repparere telefonen før du har rett på ett nytt produkt. Om det er derimot en forsikringsak og ikke det overnevnte er det ikke alltids du trenger å levere fra deg den gamle telefonen.. Kommer litt an på forsikringsselskapet om de vil ha telefonen vurdert eller ikke..

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

Om det er garanti eller reklamasjon må du levere fra deg den gamle telefonen før du får tilsendt en ny telefon, de har jo trossalt hele 2 forsøk på å repparere telefonen før du har rett på ett nytt produkt. Om det er derimot en forsikringsak og ikke det overnevnte er det ikke alltids du trenger å levere fra deg den gamle telefonen.. Kommer litt an på forsikringsselskapet om de vil ha telefonen vurdert eller ikke..

Eg har allerede fått ny telefon, og har fortsatt den gamle, skal sende den tilbake nå.

Så vi får berre vente og sjå om eg må sende tilbake den nye..

Lenke til kommentar

Eg har allerede fått ny telefon, og har fortsatt den gamle, skal sende den tilbake nå.

Så vi får berre vente og sjå om eg må sende tilbake den nye..

Da er det vel ikke en garantisak? Men heller en forsikringsak? Eller er det snakk om at du har fått tilsendt en lånetelefon mens den andre er på verksted?

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...