Hofer Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Dead on Arrival-kaptein Håvard «JolietoG» Kristengård legger ingenting mellom før fredagens semifinale mot Entelechy.E-SPORT: – Jeg er skråsikker på at Entelechy vil gjøre masse individuelle feil Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 23. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2018 Riddle...? Laget representerer Riddle i sluttspillet. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Er det vanskeligere å jukse på lan enn online? Lenke til kommentar
aKre :o) Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Er det vanskeligere å jukse på lan enn online? Mye vanskeligere... Hjemme kan det lett jukses om man har riktig cheats Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Er det vanskeligere å jukse på lan enn online? Mye vanskeligere... Hjemme kan det lett jukses om man har riktig cheats Er det fordi de fleste jukseprogrammer benytter visuelle markører, f.eks. til wh? Lenke til kommentar
Kaluka Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Er det vanskeligere å jukse på lan enn online?Mye vanskeligere... Hjemme kan det lett jukses om man har riktig cheatsEr det fordi de fleste jukseprogrammer benytter visuelle markører, f.eks. til wh? Ja, men det er bare fordi det er en dommer bak som kan se skjermen din. Og kanskje må spilleren installere cheaten på pc hvis det er egne pcer til spillerene. Men begge lagene har vært på LAN før Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg er helt på utsida av miljøet og har ikke spilt cs aktivt siden source. Spør av egen nysgjerrighet, beklager om jeg nører opp under noen konflikter og gjør livet vanskelig for noen som ikke fortjener det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå