Kurt Lekanger Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 HTC U12+ skal automatisk finne ut om du holder den i høyre eller venstre hånd.Her er HTCs nyeste flaggskip Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 HTC kan lansere så mange nye mobiler de vil, eller kan de reise en viss plass for min del. HTC har meget gode mobiler, men de er helt håpløse på sikkerhetsoppdatering som jeg sikkert har mumlet om flere ganger tidligere. At U11 ikke har fått sikkerhetsoppdateringer siden november 2017 er helt på jordet. De er faktisk blant i verste i klassen, om ikke de verste. 2 Lenke til kommentar
ziggy_InnleggNO Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Jeg vurderer nesten en HTC telefon, selv om jeg aldri har hatt det før. Men faren min har enda en _11_ år gammel HTC Desire. Han fikk nylig min gamle Samsung Galaxy s6 da jeg kjøpte meg ny mobil, men den ligger urørt på hylla og samler støv, og han sverger heller til sin gode gamle Desire. Han har ikke engang bytta batteri i den. Jeg vet ikke om de nye holder tilsvarende kvalitet og holdbarhet, hvis jeg hadde fått det bekreftet så tror jeg at jeg gått over til HTC. (Har hatt 3 Galaxy S telefoner, og den jeg hadde lengst hadde jeg i 3 år). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå