Pansergnom Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Jeg har nå spilt igjennom nesten hele NFSU , på HARD .. unlocket alt som er av styling osv... men når jeg gjennomfører løp nå, så unlocker jeg av og til biler som jeg ikke kan finne etter jeg har kjørt et race, er d noen som vet hva dette er for noe? D står som oftest et artist navn fra de som har soundtracket til spillet... Men å finne de bilene er en annen sak... noen hjelp meg thnx Tenkte bare at jeg skulle bruke litt smileytegn, de er så jævlig kule, og d er vel ikke langt ifra at jeg sitter og sikler når farten er på d høyeste av og til... Endret 14. desember 2003 av MetiCx Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 De bilenen du har fått, er noen av bilene til de personene du har kjørt mot i noen av løpene. Disse bilene kan du kun bruke i quick race moden. Der er det fullt mulig å kjøre de.... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Godt det var noen som kunne svare. Har lurt litt på det sjøl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå