fjarle Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 SNIKTITT: HTC U12+ HTC lanserer telefon uten tradisjonelle knapper Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Håper de har fått minst like stort batteri som konkurrentene denne gangen. Har en U11 som er ett år gammel nå og det merkes godt at batteriet alt henger etter. I tillegg håper jeg at flere operatører i Norge tar inn HTC igjen. Virker også som markedsføringsavdelingen deres har en stor jobb å gjøre før den kan sammenlignes med de mest populære telefonene. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Håper de har fått minst like stort batteri som konkurrentene denne gangen. Har en U11 som er ett år gammel nå og det merkes godt at batteriet alt henger etter. I tillegg håper jeg at flere operatører i Norge tar inn HTC igjen. Virker også som markedsføringsavdelingen deres har en stor jobb å gjøre før den kan sammenlignes med de mest populære telefonene. Konkurrentene har jo minibatterier alle sammen. Den eneste topmobilen med greit batteri er huawei p20 pro. Note 8 som kostet meg uhyggelig mye penger blir totalt gruset av min gamle lowend lenovo p2. Toer ikke engang å tenke på hvordan det er for iphone X brukere med 2700mah batterier. :S Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Jeg har U Ultra og sliter faktisk litt med at det for høy lyd, den laveste volum innstillingen er så høy at jeg ikke kan ha på noe lyd når fruen sover ved siden av... irriterende Lenke til kommentar
fasst Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Håper de har fått minst like stort batteri som konkurrentene denne gangen. Har en U11 som er ett år gammel nå og det merkes godt at batteriet alt henger etter. I tillegg håper jeg at flere operatører i Norge tar inn HTC igjen. Virker også som markedsføringsavdelingen deres har en stor jobb å gjøre før den kan sammenlignes med de mest populære telefonene. Konkurrentene har jo minibatterier alle sammen. Den eneste topmobilen med greit batteri er huawei p20 pro. Note 8 som kostet meg uhyggelig mye penger blir totalt gruset av min gamle lowend lenovo p2. Toer ikke engang å tenke på hvordan det er for iphone X brukere med 2700mah batterier. :S Vel. Har en HTC u11+ og batteriet er på 3990mAh. Det er lenge siden jeg har hatt et telefon som jeg lader hver 3'dje og noen ganger hver 4'de dag. Lenke til kommentar
fasst Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Håper de har fått minst like stort batteri som konkurrentene denne gangen. Har en U11 som er ett år gammel nå og det merkes godt at batteriet alt henger etter. I tillegg håper jeg at flere operatører i Norge tar inn HTC igjen. Virker også som markedsføringsavdelingen deres har en stor jobb å gjøre før den kan sammenlignes med de mest populære telefonene. Konkurrentene har jo minibatterier alle sammen. Den eneste topmobilen med greit batteri er huawei p20 pro. Note 8 som kostet meg uhyggelig mye penger blir totalt gruset av min gamle lowend lenovo p2. Toer ikke engang å tenke på hvordan det er for iphone X brukere med 2700mah batterier. :S Vel. Har en HTC u11+ og batteriet er på 3990mAh. Det er lenge siden jeg har hatt et telefon som jeg lader hver 3'dje og noen ganger hver 4'de dag. Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Håper de har fått minst like stort batteri som konkurrentene denne gangen. Har en U11 som er ett år gammel nå og det merkes godt at batteriet alt henger etter. I tillegg håper jeg at flere operatører i Norge tar inn HTC igjen. Virker også som markedsføringsavdelingen deres har en stor jobb å gjøre før den kan sammenlignes med de mest populære telefonene. Konkurrentene har jo minibatterier alle sammen. Den eneste topmobilen med greit batteri er huawei p20 pro. Note 8 som kostet meg uhyggelig mye penger blir totalt gruset av min gamle lowend lenovo p2. Toer ikke engang å tenke på hvordan det er for iphone X brukere med 2700mah batterier. :S Og hvorfor mener du at Mate 10 pro ikke har ett greit batteri? Lenke til kommentar
Emigranten Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Toer ikke engang å tenke på hvordan det er for iphone X brukere med 2700mah batterier. :S Min iphone-X varer fint i 1-2 dager med sitt lille batteri. Normalt så avslutter jeg dagen med 40-50% batteri igjen. Lenke til kommentar
Dani Brattelid Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Valget er jo egentlig meget enkelt.. Dette er HTC.. altså. mye bedre på drift og brukergrensesnitt. Så om den ikke kan alt det alle kan til halve prisen så gjør vell ikke det noe.. Alle andre merker kan ikke skryte på seg å være HTC.... 1 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 U11 har ikke mer enn 3000 mAh. En annen ting jeg ofte kommer borti er at lyden på opptak blir mye dårligere på HTC enn for eksempel Samsung. Ved høyt lydnivå på konsert for eksempel, så skurrer det bare når jeg har filma, mens andre får nesten klar lyd. Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 "at de har vært blant de flinkere i klassen til å holde mobilene sine oppdatert de siste par årene" Når siste sikkerhetsoppdatering på U11 er fra 1. november 2017 sier det mye om "klassen" dersom HTC er blant de flinkeste.. Lenke til kommentar
tykkmann Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 På HTCs egen nettside koster denne 6799,-, mens den koster rett i underkant av 8000,- i vanlige norske nettbutikker. Noen spesiell grunn? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 På HTCs egen nettside koster denne 6799,-, mens den koster rett i underkant av 8000,- i vanlige norske nettbutikker. Noen spesiell grunn? Sannsynligvis så sendes den ikke fra Norge, så du må betale moms selv. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 På HTCs egen nettside koster denne 6799,-, mens den koster rett i underkant av 8000,- i vanlige norske nettbutikker. Noen spesiell grunn? 6120,- som medlem. http://shop.eu.htc.com/store/htcemea/no_NO/DisplayActivatePurchasePlanPage/marketID.4751421500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg