sir-alex Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 På utkikk etter ny 65" og ser Netonnet kjører kampanje på 65" fra 8 serien til Philips. Noen erfaringer med denne tv-en? Skal primært brukes til Apple tv(4k filmer, Netflix etc.) Og PS4. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Nettopp blitt nevnt litt i en annen tråd. Vil tro det er mye TV for prisen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1814410 Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Har den jeg, konge til prisen. Jeg var og veldig heldig med panelet. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Har den jeg, konge til prisen. Jeg var og veldig heldig med panelet. Har du prøvd den med fotball og/eller annen rask sport? Funker den bra? Har en 50" plasma (som jeg er fornøyd med) men som jeg vurderer å bytte ut i denne større tven til VM. Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg ser ikke sport så det er litt vanskelig å si. Men jeg er mer enn fornøyd så langt til prisen. Leser du hdtv polska sin test oversatt så er det mulig noe blir nevnt der, men den fikk veldig bra omtale av dem. 1 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg ser ikke sport så det er litt vanskelig å si. Men jeg er mer enn fornøyd så langt til prisen. Leser du hdtv polska sin test oversatt så er det mulig noe blir nevnt der, men den fikk veldig bra omtale av dem. Takk for infoen! Om du skal være skikkelig pirkete, hva er de negative sidene ved tven? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 TV-en har både local dimming og er backlight lit - såkalt FALD. Utrolig til den prisen. Fatter ikke helt at den selges så billig. Eneste drawbacket er at lysstyrken kunne vært enda høyere, men dette er bare en liten greie. Synd det ikke finnes flere tester. For å finne en annen tilsvarende TV må man vel opp mange tusen? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Ye det virker som et bra tilbud, men hadde vært kjekt å vite hvor bra den håndterer fotball osv da det er minst like viktig som film for meg. Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg kan ta og fyre på noe fra youtube og se hvordan det ser ut, men jeg er elendig på å bedømme slikt, det eneste minusen for meg er ingenting som jeg reagerer på faktisk, det har vært litt krangling med fjernkontrollen da den må pekes ganske direkte mot tvenEllers til den prisen så er det en no brainer slik jeg så det, tenkte igrunn kjøpe en billig ventetv, men denne er faktisk bra på det meste, og skal sette på noe sport for å se via tube hvordan det evt ser ut for mine øyer. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Det hadde vært kjekt! Spesielt rask panorering over gressmatta på en fotballsending kan avsløre vertical banding og/eller motion problemer. Jeg er ganske sær på TV og gikk gjennom et par stk modeller for ~5 år siden. Jeg gav opp til slutt og gikk heller for en billig plasma som fungerte flott (spesielt til prisen) men som "bare" er 50". Sikler bare etter noe større nå og håper det ikke er for mye vertical banding og/eller motion problemer på denne. Netonnet har jo 30 dagers åpent kjøp men jeg vil helst ikke gjennom dette fram og tilbake med TV'er igjen Lenke til kommentar
panzerkiller Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Det hadde vært kjekt! Spesielt rask panorering over gressmatta på en fotballsending kan avsløre vertical banding og/eller motion problemer. Jeg er ganske sær på TV og gikk gjennom et par stk modeller for ~5 år siden. Jeg gav opp til slutt og gikk heller for en billig plasma som fungerte flott (spesielt til prisen) men som "bare" er 50". Sikler bare etter noe større nå og håper det ikke er for mye vertical banding og/eller motion problemer på denne. Netonnet har jo 30 dagers åpent kjøp men jeg vil helst ikke gjennom dette fram og tilbake med TV'er igjen Jeg har PUS8102. Strålende til både film og fotball. Kan ikke forstå hvorfor denne ikke er mer populær. 65 tommer, fald, strålende sortnivå og over 1000 Nits. 1 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 (endret) Det hadde vært kjekt! Spesielt rask panorering over gressmatta på en fotballsending kan avsløre vertical banding og/eller motion problemer. Jeg er ganske sær på TV og gikk gjennom et par stk modeller for ~5 år siden. Jeg gav opp til slutt og gikk heller for en billig plasma som fungerte flott (spesielt til prisen) men som "bare" er 50". Sikler bare etter noe større nå og håper det ikke er for mye vertical banding og/eller motion problemer på denne. Netonnet har jo 30 dagers åpent kjøp men jeg vil helst ikke gjennom dette fram og tilbake med TV'er igjen Jeg har PUS8102. Strålende til både film og fotball. Kan ikke forstå hvorfor denne ikke er mer populær. 65 tommer, fald, strålende sortnivå og over 1000 Nits. 700 Nits... Sortnivå kan i beste fall kalles akseptabelt langt fra strålende. Endret 28. mai 2018 av Jada-jada Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Det hadde vært kjekt! Spesielt rask panorering over gressmatta på en fotballsending kan avsløre vertical banding og/eller motion problemer. Jeg er ganske sær på TV og gikk gjennom et par stk modeller for ~5 år siden. Jeg gav opp til slutt og gikk heller for en billig plasma som fungerte flott (spesielt til prisen) men som "bare" er 50". Sikler bare etter noe større nå og håper det ikke er for mye vertical banding og/eller motion problemer på denne. Netonnet har jo 30 dagers åpent kjøp men jeg vil helst ikke gjennom dette fram og tilbake med TV'er igjen Jeg har PUS8102. Strålende til både film og fotball. Kan ikke forstå hvorfor denne ikke er mer populær. 65 tommer, fald, strålende sortnivå og over 1000 Nits. 700 Nits... Sortnivå kan i beste fall kalles akseptabelt langt fra strålende. Så er vi tilbake til det å synse og mene noe om en TV man ikke selv har eid selv. Du skrøt 8602 opp i skyene, og jeg har faktisk nå eid begge disse. Dvs 8602 har et dårligere sortnivå enn 8102. Jeg eide 8602 flere mnd lenger enn deg, samtidig som jeg nå også har 8102 og kan med letthet se at det du sier er feil. Så jeg lurer bare litt på om du drar påstandene ut av løse lufta. 8102 er et kanon tv til prisen. Og nå bekreftet en annen her st det duger bra til fotball også. 700 nits klaging er irrelevant når du ikke selv har hatt tven i eget hjem. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Uansett hvordan man vender og vrir på det så er det vanskelig å finne bedre 65" til 10k imo. 1 Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Absolutt, jeg er langt mer fornøyd med denne tven enn 8602 som jeg ga 8 tusen mer for rett før jul. Blir bare oppgitt over at enkelte som aldri har eid eller sett denne tven selv uttaler seg som om de har eid denne og dermed uttaler seg feilaktig utifra synsing. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 (endret) Hadde en 8602 i drøye 6 uker stemmer det og tid nok i massevis for meg til å bli godt kjent med skjermen. Trenger ikke månedsvis for å danne meg et inntrykk av en skjerm slik som du sier du gjør Pjokken.. Skrøt opp i skyene er å ta hardt i, jeg sa det var en god lcd tv til tilbudet som gikk da den var nedsatt til under halv pris. Du var ikke enig den slet med alt fra cloding, banding og masse døde pixsler og var tragisk. Nå eier du den rimeligere 8102 og den er fantastisk og sortnivå er mye bedre på billigutgaven. Du verden med samme innmat som 8602 så er 8102 Mye bedre? Samme panel, samme bildeprosessor faktisk helt lik innmat så er den bedre? Skitt her skyter virkelig Philips seg selv i foten gitt. Endret 29. mai 2018 av Jada-jada Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 (endret) 8102 er bedre på sortnivå enn 8602. Enkelt og greit. Endret 29. mai 2018 av P-okken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 (endret) Moderatormelding Tråden er ryddet. Minner på at tråden er til for å hjelpe TS. Post gjerne dine tips og hjelp til TS, men dette er ikke stedet for lange diskusjoner over detaljer. Innlegg skal også holdes i en høflig tone. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, reaksjoner på moderering kan taes via PM. Endret 29. mai 2018 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå