8DX8QO0Y Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Jeg våknet i dag til en gul flekk i utkanten av skjermen på min HTC U11 Life. Den vises hele tiden, utenom når skjermen er svart. Er det noe som kan fikses eller er det bare å kaste? Lenke til kommentar
InfectedExo Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Fikk en tilsvarende flekk på min gamle iPhone med bendgate. Da hadde det kommet små dråper av vann inn på skjermen. Var i grunn vanskelig å faktisk se det, og var kun synlig med hvit bakgrunn, ellers ganske usynlig. Kan det være væske? Du kan vel også få byttet skjermen, så at den er fortapt når hele telefonen fungerer som før, er nok ikke nødvendig, med mindre det er større defekter. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 23. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2018 ok. Tviler litt på væske, mobilen er jo vanntett. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Er det noe som kan fikses eller er det bare å kaste? Det går jo an å få byttet skjermen ... (Jeg fikk det på garanti den gangen en flekk med rødskjær irriterte meg litt for mye til at jeg klarte å ignorere det.) Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 23. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2018 Er det noe som kan fikses eller er det bare å kaste? Det går jo an å få byttet skjermen ... (Jeg fikk det på garanti den gangen en flekk med rødskjær irriterte meg litt for mye til at jeg klarte å ignorere det.) Takker Jeg leverer den inn til butikken i morgen. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 23. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2018 (endret) Er det noe som kan fikses eller er det bare å kaste? Det går jo an å få byttet skjermen ... (Jeg fikk det på garanti den gangen en flekk med rødskjær irriterte meg litt for mye til at jeg klarte å ignorere det.) Takker Jeg leverer den inn til butikken i morgen. Redigert: jeg jobber fortere enn min egen skygge... leverte den i dag Endret 23. mai 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå