AfterGlow Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Nå har vi fått enda et tegn på at en miniversjon av Nintendo 64 er på vei Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Mange gode minner fra N64 dagene, så her blir det garantert kjøp Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Denne blir nok artig, men ett noe amputert bibliotek uten Rare sine klassikere muligens? Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Denne blir nok artig, men ett noe amputert bibliotek uten Rare sine klassikere muligens? Akkurat det jeg skulle skrive. Nintendo og MS er passe gode venner for tiden og og KAN kanskje komme med noen avtale mellom seg, men tror det neppe. Blir liksom ikke helt det samme uten Goldeneye osv. Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 SHUT UP AND TAKE MY MONEY! Lenke til kommentar
Alpred93 Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Håoer de gjør noe med kontrolleren. Hovedgrunnen til at jeg ikke klarer å spille N64 lenger Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Blemmer...intens smerte..kokainpulver rundt stikken.. Men ellers gleder jeg meg. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 For all del en kul dings, men jeg har vel bedre utgaver av mine favorittspill fra N64 enn denne dingsen klarer å levere? Hva slags oppløsning leverer disse mini utgavene? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Hvilke spill kan følge med her da tro? Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Uinteressant hvis Goldeneye og Banjo mangler. Mini-gameboy derimot! Hadde kjøpt på flekken. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Blemmer...intens smerte..kokainpulver rundt stikken.. Men ellers gleder jeg meg. Det var jo litt av sjarmen å gå rundt med panser hud på tommelen Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Uten Rare så mister dette mye av sjarmen. De spillene jeg helst vil ha er; - Goldeneye - Diddy Kong Racing - Banjo Kazooie - Banjo Tooie - Super Mario 64 - Mario Kart 64 - Zelda: Ocarina of Time - Zelda: Majora's Mask - Conkers Bad Fur Day - Pokemon Stadium - Pokemon Stadium 2 - Pokemon Snap 2 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Blir vel kun 10 spill forhåndsinstallert denne gangen da og en utsalgspris i Norge på 3000kr? 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Det var jo litt av sjarmen å gå rundt med panser hud på tommelen Hehe. Om ikke det var en del av sjarmen så var det i hvert fall en enkel måte å avsløre om kompisen løy for deg. "Eh, jeg kan ikke være med deg i dag. Skal på besøk til eh.. min tante". På skolen dagen etter dukker fyren opp med blemmer og hard hud Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Ah, Mario Party og alle timene med "so long gay bowser" ødela nok av stikker her i heimen i hvert fall. Lenke til kommentar
Soles Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 (endret) Uten GoldenEye eller Super Mario 64, blir ikke det samme.Det blir jo som at en Italiensk Pizza Restaurant, ikke har Pizza Margherita på menyen. Endret 23. mai 2018 av Soles Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Nintendo er åpen for cross play med MS, Switch har Xbox achievements og Master Chief skin i Minecraft og nylig har MS tilbudt Adaptive controlleren til Nintendo (og alle andre) så det virker jo som om de har et bra forhold. Tror ikke MS hadde slått seg fullstendig vrange om Nintendo ville inngått en deal med de om Rare titlene. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Og her er grunnen til at Switch ikke får Virtual Console. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Jeg valgte å stå over både nes og snes mini. De er for dyre, for dårlig spillutvalg, og ingen mulighet for nedlasting av nye spill. Dersom man hadde fått et bedre spillutvalg på N64 classic, og mulighet for å laste ned flere spill hadde det vært interessant. Jeg vil selvsagt ha spillene fra Rare også. Kommer nok ikke til å skje. Blir vel som XtaZ sier, 10 spill installert og utsalgspris på 3000... Det er jo Nintendo vi snakker om her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Vi kan jo alltids håpe hackere legger litt rette for oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå