Frozk Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Wolla Har planer om å kjøpe nye deler til pc'n, har funnet de rette delene (trur jeg ) og lurer på om delene passer sammen. jeg ville satt pris på kommentarer anngående dette. Tenkte på disse delene..::.. Hovedkort: Abit IC7 Hovedkort for S478/800mhz I875P,SATA,ATX,Dual-DDR, Firewire Skjermkort: Powercolor Radeon 9800 pro Ram: Geil 1.0GB (2x512MB) DDR PC3700 466MHz DC CL2.5 4nS 2.6-3.1V Golden Dragon Serie Harddisk: Western Digital Raptor 36,7GB S-ATA 10000RPM 8MB cache WD360GD Lydkort: Creative SB Audigy 2 PCI Lydkort m/1394,THX, DD EX6.1, Bulk Vifter/kjøling: Siden det sies at viften på powercolor sitt radeon 9800pro kort er så dårlig, nærmest ubrukelig tenkte jeg på Zalman GPU-kjøler, Heatpipe og en Zalman vifte m/grill. Har fra før alle de nødvendige delene for å få den til å funke. blandt annet Intel Pentium 4 2.4 GHz. ehm og en 120 gb hardisk. trenger en ny hd blandt annet pga at jeg vil at pc'n skal boote raskt Endret 14. desember 2003 av Frozk Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Oppsettet ser fint ut, det. Men ikke for å skuffe deg, viften til skjermkortet du har valgt har en tendens til å støye litt etter en stund. Ta en titt på forskjellige erfaringer andre har hatt med dette kortet: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=9815 Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Oppsettet ser fint ut, det. Men ikke for å skuffe deg, viften til skjermkortet du har valgt har en tendens til å støye litt etter en stund. Ta en titt på forskjellige erfaringer andre har hatt med dette kortet: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=9815 Sorry for siste innlegg, fant ingen måte å slette det på. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Flott oppsett det der ja. Men jeg tror "jeg" ville heller kjøpt en 120gb Seagate istedenfor raptor, ytelsesmessig tror jeg ikke du vil merke så mye, heller mer bråk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå