panda99 Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Hvorfor er det slik at en kvinne helst skal være glattbarbert på leggene, tærne, magen, lårene, under armene, i bikinilinjen og generelt ved vaginaen? Er det virkelig så farlig? Hva tenker dere menn og kvinner om kvinner som er totalt ubarberte generelt og under sex? Hører så mange ulike meninger om dette... Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Hår på vagina er jo ganske normalt egentlig, jeg har ingen spesielle preferanser der. Under armene og magen er jeg ikke veldig fan av, legger, tær og lår bryr jeg meg ikke spesielt om (så lenge det ikke er gorilla mengder). 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Kvinner er vel mer opptatt av sitt utseende enn det menn er. Derfor virker kvinner med en del kroppshår ekkelt for noen. Akkurat som om damene nekter å vise sin feminine side. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 For min del vil jeg aller helst ha dama fullstendig hårfri fra halsen og ned, men så er det en av mine "greier" – jeg er BDSM-er og det er rett og slett sånn jeg best liker slavinnene mine. Jeg er dog ikke urimelig, og man skal være rimelig sasquatch før det blir en dealbreaker for meg. Lyst fjon er ovehodet ikke noe problem, landingsstripe over musa går helt greit, men mørkt hår på armer og ben, og underarmshår ser jeg helst blir fjernet. Anonymous poster hash: 7341e...b2c 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Ikke for min del, i hvert fall. Tenker ikke over det, engang. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Bryr meg ikke mer enn at jeg foretrekker kjønnet frisert. Graden av frisering får være opp til henne, men helst ikke glattbarbert. Resten av kroppen kan være som den vil. Dama føler seg penere barbert og sålenge hun føler seg vel er det supert. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Hvorfor er det slik at en kvinne helst skal være glattbarbert på leggene, tærne, magen, lårene, under armene, i bikinilinjen og generelt ved vaginaen? Er det virkelig så farlig? Hva tenker dere menn og kvinner om kvinner som er totalt ubarberte generelt og under sex? Hører så mange ulike meninger om dette... Menn tar kvinner slik vi får de presentert, kvinnene selv er de som bestemmer seg for og følger sine kollektive ønsker. Generelt sett gjør kvinner ingenting med utseende for menn, alt gjøres for seg selv eller andre kvinner. 1 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Hva slags kvinnfolk har hår på magen? Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Hår på vagina er jo ganske normalt egentlig, jeg har ingen spesielle preferanser der. Under armene og magen er jeg ikke veldig fan av, legger, tær og lår bryr jeg meg ikke spesielt om (så lenge det ikke er gorilla mengder). Det vokser ikke hår i vaginaen. Du er ikke alene om å bruke feil begrep. Vagina er latin for skjede. De ytre deler heter vulva. Det er hårvekst på venusberget og de ytre kjønnsleppene. 3 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Du finn vel like mange meiningar om dette som det finst folk. Nokon likar barbert, nokon likar frisert, nokon likar dun, nokon likar gorilla, nokon likar mora, andre liker dotra. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Du finn vel like mange meiningar om dette som det finst folk. Nokon likar barbert, nokon likar frisert, nokon likar dun, nokon likar gorilla, nokon likar mora, andre liker dotra. De som liker mora er de som liker gorilla da Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 For min del vil jeg aller helst ha dama fullstendig hårfri fra halsen og ned, men så er det en av mine "greier" – jeg er BDSM-er og det er rett og slett sånn jeg best liker slavinnene mine. Anonymous poster hash: 7341e...b2c Preferanser på hår på kvinnekroppen er vel strengt tatt ikke knyttet opp til BDSM direkte. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Preferanser på hår på kvinnekroppen er vel strengt tatt ikke knyttet opp til BDSM direkte. Det er selvsagt sant. Anonymous poster hash: 7341e...b2c Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Tenker kvinner får gå som de vil jeg. Dømmer ingen. Men full busk under armene og like mye hår på leggene som jeg har vil være turnoff for flertallet vil jeg TRO. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Barberblader er jo sinnsykt dyrt. Ikke barbere seg = tid og penger spart. (kanskje lett å si/gjennomføre for meg som har lite hårvekst og lyse hår. trenger dog ikke barberhøvel for å trimmes nedentil..) Kanskje det er derfor noen synes det er attraktivt? Fordi det signaliserer at man "har mye penger og tid til overs"? Slik som det før i tiden var tiltrekkende å være fet fordi det signaliserte velstand Anonymous poster hash: 7af3d...4d0 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Er det ingen av dere menn som har levd lenge nok til å vite at lek med håret på venusberget kan være deilig og pirrende? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Eller kanskje man bare liker det man liker? Hvorfor liker noen fargen blå mens andre liker grønn? For min del synes jeg glatt og myk jentehud er det mest opphissende, både å ta på og å se på. Det har i hvert fall ingenting å gjøre med at ho har så jævla god råd. Anonymous poster hash: 7341e...b2c 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Men hvorfor liker du hårløs hud? Assosiasjoner til bebier? Anonymous poster hash: 7af3d...4d0 2 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg syns Indiana Jones er greit nok så lenge det er filmene vi snakker om. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Er det ingen av dere menn som har levd lenge nok til å vite at lek med håret på venusberget kan være deilig og pirrende? Yiiiihaaaaa.... Pirrende for dama i så fall. Ikke for meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg