Manx Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hva gjør du mens du spiller CM: Min lille greie, alltid det samme. Kjøre igang en sesong mens Metallica går i bakgrunnen og leser Pondus/Tommy & Tigern. Hva gjør du? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Spiller spillet selvfølgelig... Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Spiller spillet selvfølgelig... Tror det er den dummeste Topicsen jeg noen gang har sett...... Gidd å skriv noe bare for å skrive noe! Hvor mye bryr du deg om at jeg hører på Rage Against The Machine under spillinga? Interessant........ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Spiller spillet selvfølgelig... Det hender jo at spillet må tenke litt, eller. På mitt gamle råskinn av en IBM maskin brukte jo opp mot 9 timer på en sesong. Da var det godt med Metallica i bakgrunnen og Pondus i bokform. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 QUOTE (The_Miracle @ 14/12/2003 : 21:38) Spiller spillet selvfølgelig... Tror det er den dummeste Topicsen jeg noen gang har sett...... Gidd å skriv noe bare for å skrive noe! Hvor mye bryr du deg om at jeg hører på Rage Against The Machine under spillinga? Interessant........ Det var da f*** ikke meg som startet topicen din J**** idiot!! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Bruker en annen pc til å surfe på nettet Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Bruker en annen pc til å surfe på nettet ?????? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Surfer på nettet og hører på musikk, og ser også gjerne på TV samtidig. Skader heller ikke å ha noe å drikke på + spise på. Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Tja. Hører på musikk, er på #gamer.no og nyter ofte et "bedre" måltid Min erfaring er at TV ofte kan bli et forstyrrende element. Man kan fort bli litt vell opphegnt i hva som foregår på TV'en. Men har ikke det store problemet med ventetid lenger, slik som jeg hadde før Lenke til kommentar
Thulian Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Min erfaring er at TV ofte kan bli et forstyrrende element. Man kan fort bli litt vell opphegnt i hva som foregår på TV'en Hehe dette sliter jeg med også. Vel som regel så bruker jeg ikke å gjøre så mye annet mens jeg spiller for det tar jo ikke akkurat så lang tid å vente mens maskinen tenker... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Bruker en annen pc til å surfe på nettet ?????? Sitter på en pc å spiller CM og på en pc like ved, surfer jeg på nettet. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 QUOTE (The_Miracle @ 14/12/2003 : 21:38) Spiller spillet selvfølgelig... Tror det er den dummeste Topicsen jeg noen gang har sett...... Gidd å skriv noe bare for å skrive noe! Hvor mye bryr du deg om at jeg hører på Rage Against The Machine under spillinga? Interessant........ Det var da f*** ikke meg som startet topicen din J**** idiot!! Sorry.....Feil Quote...... Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 "Leser til eksamen" - altså har boken oppslått mens jeg surfer hw.no og nettaviser... Lenke til kommentar
Grums Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Nå har jeg gudskjelov sluttet å spille CM, men den gangen jeg spilte 94/95 sesongen, så tok det 7 minutter å regne ut resultatene en full helgrunde, så da fikk jeg tid til bøker, tegneserier, av og til lekser og høre på mye musikk. Bl.a. Pearl Jam - VS minner meg om det spillet, eller var det vitalogy? Uansett, jeg spilte 22 sesonger.... regn ut selv hvor lang tid jeg har brukt på spillet. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 På cm4 sitter jeg som regel og ser gjennom spillere, finanser eller annen statistikk mens jeg lar den regne ut kampene i "bakgrunnen" Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Nå har jeg gudskjelov sluttet å spille CM, men den gangen jeg spilte 94/95 sesongen, så tok det 7 minutter å regne ut resultatene en full helgrunde, så da fikk jeg tid til bøker, tegneserier, av og til lekser og høre på mye musikk. Bl.a. Pearl Jam - VS minner meg om det spillet, eller var det vitalogy? Uansett, jeg spilte 22 sesonger.... regn ut selv hvor lang tid jeg har brukt på spillet. Det er jo ingenting i forhold til det de fleste CM-slavene (inklusiv meg) bruker på CM hver eneste utgave:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå