Harald Brombach (digi.no) Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Microsoft kjøper teknologiselskap som skal gjøre Cortana bedre til å konversere Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Sikkert kjekt for dem som bruker Cortana noe jeg ikke gjør. Er deaktivert hele berta. 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Sikkert kjekt for dem som bruker Cortana noe jeg ikke gjør. Er deaktivert hele berta. Cortana er ikke lansert i Norge enda. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Cortana er ikke lansert i Norge enda. Det er mulig, men etter som jeg ikke bor i Norge så har jeg Cortana, men den kjekke damen er deaktivert som sagt. 1 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 De kunne gjerne dytte litt manpower over på Win10, og fikse 1803. Kom på jobb i dag, der sto 4 laptopper med sterkt ønske om å rulle tilbake, noe som heller ikke gikk. Ut med harddiskene, ta backup, og reinstallere fra scratch. Beit meg merke i at Windows har fjerna partisjonsbenevningene på alle fire, men i det minste ikke gjorr dritten om til RAW. -Sparer meg jo for ‘litt’ atbeid, da. Takk, Microsoft. Vi elsker Dere og Win10 med hele våres hjerter. Må Dere brenne... Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Ikke noen stor overraskelse dessverre det du forteller. Ikke at jeg har opplvd dette med noen PC som har blitt oppdatert, men det jeg misliker sterkt med Windows 10 oppdateringer er at de har en stygg tendens til å forandre eller fjerne innstillingene som jeg har. Dessuten har de vært så "snille" å ta vekk Hjemmegruppe som var der tidligere som sikkert mange har hatt i bruk. 1 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Sitter jo med en følelse jeg ikke har hatt sia jeg spilte flysimulatorer uten manual på 90’-tallet. Sitte og klø seg i hodet og trykke på tilfeldige taster for å finne ut hvordan man starter motoren og slår av bremsene. Problemet er at Win10 er et operativsystem, ikke et gerhderm spill! Et styresystem skal bare fungere, uten mikkmakk integrert så dypt at en dum feil slår ut hele greia. FIX! NUH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå