jente87 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hva er det å si om siemens sl55? er den anbefalt? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 nei det er den ikke.. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Mobile-review sin test: "Potential buyers of Siemens SL55 are fans of this trademark." Club-siemens sin test: "It's the ultimate phone" Litt moro. Man kjøper vel egentlig SL55 pga av utseende. Ting å merke seg vel den dårlige skjermen, dårlig batteri og dårlig respons på tastene (treg). Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Mobile-review sin test: "Potential buyers of Siemens SL55 are fans of this trademark."Club-siemens sin test: "It's the ultimate phone" Litt moro. Man kjøper vel egentlig SL55 pga av utseende. Ting å merke seg vel den dårlige skjermen, dårlig batteri og dårlig respons på tastene (treg). Nå skal det da sies at for det første; Mobile-Review.com er anti-Siemens-folk, og for det andre; Dette har selvfølgelig noe med personlig smak å gjøre også! Endret 14. desember 2003 av tadcomp Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 tadcomp: var jo derfor jeg skrev det. At de kan ha så forskjellig mening om samme sak. Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Club-siemens sin test: "It's the ultimate phone" Bare legger til at det sitatet der ikke er fra oss som driver Club-Siemens. Neste gang bør du quote hele setningen Lenke til kommentar
jente87 Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 kanskje derfor den har gått så mye ned i pris de siste månedene...!? kommer jo alltids ann på hva du er ute etter.... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Molna: når dere skiver det i testen deres har det en viss effekt som jeg er sikker på du er klar over. Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Bohemen, her er setningen du quotet deler av: 'Girls or boys phone? I'll use a line one of our forum members wrote: It's the ultimate phone. For men and women!' Erfaring fra brukere er ofte det beste Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 liker ikke sl55, s55 er mye bedre Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg liker ikke S55 og synes SL55 er bedre, hehe Altså, hver sin smak Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Bohemen, her er setningen du quotet deler av: 'Girls or boys phone? I'll use a line one of our forum members wrote: It's the ultimate phone. For men and women!' Erfaring fra brukere er ofte det beste Akkurat, ja! Det ga en litt annen mening enn bare den lille snutten! Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Når det står som siste setning i en test og " I'll use" synes jeg det virker som personen som skrev testen er enig. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Når det står som siste setning i en test og " I'll use" synes jeg det virker som personen som skrev testen er enig. Det ville jeg trodd også.. men det er vel andre regler for siemens brukere Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Man trenger ikke være enig med den man quoter. Antar BOhemen ikke alltid er enig når han quoter andre heller... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 når det står "i'll use" synes jeg det, men det er ikke viktig. Var ikke meningen å lage noen diskusjon ut av det der. Syntes bare det var litt moro at man kunne ha så ulike meninger om samme mobil. Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Folk har ulike meninger om alt, er helt normalt det. Hvordan hadde verden vært his alle hadde hatt samme mening og samme smak? Temmelig kjedelig vil jeg tro Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Siemens SL55 er en ganske kul mobil synes jeg. Den har det meste av funksjoner, men ikke så veldig bra fargeskjerm + at den er ganske treg. Den er utrolig liten og har et kjempe fint design. Kjempe bra høytaler og den har Triband. Du kan velge mellom to farger på dekselet: Titan og Rubin. Titan er liksom for gutter og Rubin er mest for jenter... Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Siemens SL55 er en ganske kul mobil synes jeg. Den har det meste av funksjoner, men ikke så veldig bra fargeskjerm + at den er ganske treg. Den er utrolig liten og har et kjempe fint design. Kjempe bra høytaler og den har Triband. Du kan velge mellom to farger på dekselet: Titan og Rubin. Titan er liksom for gutter og Rubin er mest for jenter... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Også ser den ut som et egg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå