Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ønsker tips til herpes

Anbefalte innlegg

Hei!

For ca én måned siden fikk jeg mitt første herpesutbrudd på kjønnet. Fikk piller (valtrex) på resept og disse var veldig dyre. Jeg lurer på om noen har tips til hvordan skaffe tabletter billigst mulig. Skal en tur til Paris nå i nærmeste fremtid, så tenkte å sjekke der. Noen som vet om man kan få tak i disse i Sverige? Noen som har erfaring med å handle piller utenlands og hva prisene ligger på? 42 tabletter med valtrex 500mg kostet meg ca 450kr. Vil gjerne ha noen piller på lager hjemme så jeg kan ta dersom jeg skal merke nytt utbrudd komme så jeg får stoppet det tidlig. Har hørt én pille om dagen skal fungere dersom man føler symptomer. 

Anonymous poster hash: 38dda...950

Anonymous poster hash: 38dda...950
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke du trenger å stresse. Du kommer mest sannsynlig aldri til å få utbrudd igjen; de færreste som har herpes får mer enn ett utbrudd.

Generelt sett er det en dårlig idé å handle legemidler noe annet sted enn på apotek, myndighetene er særdeles lite positive til det.

Anonymous poster hash: 8a8fa...43e
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Gå til legen å si du trenger papirresept, da er det større sjanse for å få kjøpt på apotek i utlandet. 

Forøvrig er det penger å spare på å handle legemidler i utlandet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...