archongamer Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 (endret) Solnedgangen leverte ikke helt som jeg håpte, men en fin kveld ved Hurdalsjøen ble det likevel. Myggen trives i hvert fall med det varme været! Brukte lang tid på å bestemme meg for om farge eller s/h versjon falt mest i smak. Endte tilslutt opp på s/h i dette tilfellet. Nikon D750, 16-35mm, f.9, 8 sek, ISO 100. Farge versjon: Endret 22. mai 2018 av archongamer Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Et flott kveldsbilde, og jeg er enig i at dette gjorde seg godt is s/h. Bare et lite spørsmål om steinen helt nederst til høyre: det er ett eller annet som får meg til å tro at den er plassert inn etterpå, stemmer det? Overgangen til vannet på venstre side og til steinen bak ser ikke helt naturlig ut, men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2018 (endret) Et flott kveldsbilde, og jeg er enig i at dette gjorde seg godt is s/h. Bare et lite spørsmål om steinen helt nederst til høyre: det er ett eller annet som får meg til å tro at den er plassert inn etterpå, stemmer det? Overgangen til vannet på venstre side og til steinen bak ser ikke helt naturlig ut, men jeg kan ta feil. Ingenting er lagt inn i ettertid, og om jeg hadde det ville jeg opplyst om dette. Har faktisk ikke tenkt på det, men når du sier det ser jeg en litt sjenerende "halo" effekt på venstre side av denne stenen, så det skal jeg titte på og se om jeg får gjort noe med. Takk for tilbakemelding Endret 22. mai 2018 av archongamer Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Et flott kveldsbilde, og jeg er enig i at dette gjorde seg godt is s/h. Bare et lite spørsmål om steinen helt nederst til høyre: det er ett eller annet som får meg til å tro at den er plassert inn etterpå, stemmer det? Overgangen til vannet på venstre side og til steinen bak ser ikke helt naturlig ut, men jeg kan ta feil. Ingenting er lagt inn i ettertid, og om jeg hadde det ville jeg opplyst om dette. Har faktisk ikke tenkt på det, men når du sier det ser jeg en litt sjenerende "halo" effekt på venstre side av denne stenen, så det skal jeg titte på og se om jeg får gjort noe med. Takk for tilbakemelding Ingen stor sak, jeg bare stusset litt over den skarpe kanten på venstre siden av steinen, siden alle andre overganger var så duse. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Flott bilde, men personlig ville jeg ha rettet opp horisonten. Kan vi få se bildet i farge? 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2018 Flott bilde, men personlig ville jeg ha rettet opp horisonten. Kan vi få se bildet i farge? Takk skal du ha! Har lagt ut en fargeversjon nå. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Likte det bedre i farge selv om stenene i forgrunnen ble litt HDR aktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå