Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Multimodem for Telenor xDSL finnes på finn.no fra noen hundrelapper, gå for P8702, ikke P2812. Med et routermodem slipper du flere dingser, og 8702 er et greit alternativ: https://www.dinside.no/data/test-zyxel-p8702n-fra-canal-digital/60998127 Lenke til kommentar
salbrg Skrevet 8. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2018 Hei! Takk for mange flotte svar. Har nå blitt koblet på og endelig fått meg et modem. Men har ikke snøring på hvordan jeg skal koble dette her.. Noen som kan hjelpe meg snarest?! Setter stor pris på all hjelp! Lenke til kommentar
salbrg Skrevet 8. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2018 Men ikke no nett her i gården nei... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Du har koblet til i DSL porten på modemet? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Du har sikker funnet ut av det nå, men du bruker feil port. Den nederste plinten er til pluggen på venstre, den øverste til høyre. Korrekt at paret som er koblet til skal på 4 og 5(som du har gjort. Det kan være at det er koblet på par 2 (sort og grønn i ditt tilfelle) Dette skal uansett montøren fikse. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Du har sikker funnet ut av det nå, men du bruker feil port. Den nederste plinten er til pluggen på venstre, den øverste til høyre. Korrekt at paret som er koblet til skal på 4 og 5(som du har gjort. Det kan være at det er koblet på par 2 (sort og grønn i ditt tilfelle) Dette skal uansett montøren fikse. Der tar du feil, den øverste er kontakten til venstre og den nederste er til den høyre. Jeg har terminert noen 1000 slike kontakter i løpet av min tid som montør av data og telefonsystemer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Ligger mange 8702 og 2812 på finn.no, fra 200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå