Gå til innhold

mobil med mp3-spiller og radio?

kunka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja! det vet jeg.

men eg må jo få lov til å skrive inn innlegg jeg og da!!

sellom noen stk har sagt det før så kan jeg si det og! greit????

hva er vitsen med å si det samme om igjen da?!

Tilbake til topic:

du må forvente å måtte betale over 2k for en mobil med mp3 og radio.

Lenke til kommentar
Går bare møkk på radio uansett.

Gjør det alldeles ikke,det er DU som er møkk..

Ohh... Nå var du tøff. Frekk holdning kaller jeg det der. Og siden jeg fikk en advarsel igår for å kalle noen fjott så håper jeg at du får det du også. Det var ikke rettet mot deg engang... Herregud for noen småbarn...

Chosebakken: Du skjønner virkelig ikke du... Hva er vitsen med å repetere det andre har sagt. Bare for å poste?

Lenke til kommentar

Jeg tror det er du som ikke skjønner helt Eulogy, hvis en person spør hvilken mobil han skal kjøpe og en person svarer betyr ikke dette så veldig mye egentlig, fordi dette da vil basere seg på en enkelt persons mening. Hvis derimot flere f. eks. 4-5 stykker anbefaler det samme produktet kan personen som tross alt skal kjøpe en mobil til omtrent 2k være mer sikker på at han ikke kjøper gæren telefon.

1 million fluer kan ikke ta feil, ikke sant??

Så, med fare for at en hel haug av folk på forumet her kommer å klager på meg, skal jeg anbefale nokia 3300. Selv om det er andre som har gjort det før meg.

Og det med at "det bare går møkk på radioen uansett" der har du et saftig og godt argument der :laugh::laugh::laugh: Det går mye bra på radioen, hører på radio 1 daglig.

Endret av siemens:-)
Lenke til kommentar

Du som er litt blind... Han SIER nøyaktig det som andre har sagt før han. Og han er en tendens til å repetere seg hele tiden. Etter hva jeg har sett så har han nesten ikke egne meninger. Postene hans baserer seg mest på hva som har blitt sagt og ikke hva han sjøl syns.

Og det med radioen: Det var MIN mening. Har du problem med det kanskje? Ikke tro at du er noe nå... Tåpelig å komme med den faktisk.

Endret av Eulogy
Lenke til kommentar
Du som er litt blind... 

Og det med radioen: Det var MIN mening. Har du problem med det kanskje? Ikke tro at du er noe nå... Tåpelig å komme med den faktisk.

"Du som er litt blind" sikter du til meg nå Eulogy???( :laugh: ) Vell i så fall må jeg si til "Deg som blir litt hissig og fyker opp på andre uten noen særlig grunn" at jeg har ikke noe problem med din mening i det hele tatt bare så du vet du det, men innimellom så virker det som om du har litt problemer med andres, det er min personlige mening.

Btw: jeg bruker briller ja. So???? Å være litt blind og å bruke briller er to forskjellige ting, det heter å se dårlig. :yes:

Blir som å si at en person er litt død hvis han er syk.

Endret av siemens:-)
Lenke til kommentar

Ja jeg har et stort problem med deg akkurat NÅ. Hvis du ikke så at jeg sikta til deg så må du være blind ja. Og ja jeg er litt hissig nå. Du er grunnen til det. Jeg har ikke problemer med andres meninger. Les hva jeg skrev nøye så ser du kanskje hva jeg mener. Men det er vel hva dere fjortisser gjør, repetere andre. Har sett det flere steder. Men jeg er ferdig med denne saken. Send meg en PM hvis du har mer å si og hvis du klarer det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...