Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørre henne direkte eller ta det rolig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ba du på middag? Jeg tror det kanskje kan bli litt mye for mange. Kaffe/øl er bedre. Da setter du ikke like mye en kjæresteramme med én gang, og det er lettere for henne å gå tidlig dersom hun synes det blir ukomfortabelt.

Anonymous poster hash: 9ca0c...5c1

Ba henne ut på noen øl Endret av Diamond95
Lenke til kommentar

en god nyhet, hun svarte!

hun beklaget sent svar med at hun er dårlig til å svare  på meldinger samtidig som hun er midt opp i flytting og vaske og rydde ut av gamle leiligheten, så hadde hun en del å gjøre om dagen. skrev videre at hun syntes det var hyggelig å se meg igjen og at hun gjerne ble med ut for noen øl en dag. 

jeg svarte med at det var forståelig og flytting er stress. spurte så om hun heller ville bli med ut når hun var ferdig med å flytte og ting var litt mindre hektisk.

• Liker 5
Lenke til kommentar

en god nyhet, hun svarte!

hun beklaget sent svar med at hun er dårlig til å svare  på meldinger samtidig som hun er midt opp i flytting og vaske og rydde ut av gamle leiligheten, så hadde hun en del å gjøre om dagen. skrev videre at hun syntes det var hyggelig å se meg igjen og at hun gjerne ble med ut for noen øl en dag. 

jeg svarte med at det var forståelig og flytting er stress. spurte så om hun heller ville bli med ut når hun var ferdig med å flytte og ting var litt mindre hektisk.

Ikke la ting henge for lenge. Regner med at dere prater innimellom så du får sikkert en feeling med når ting begynner å roe seg for henne. Da foreslår du en ny dato. "Sikkert en dag" er for ullent i lengden. Hvis du foreslår konkrete datoer og tidspunkter og hun bare unnviker og ikke på noen måte kommer deg i møte så vet du at løpet er kjørt.

Lenke til kommentar

Go for it, bro.

Det er maskulint å være direkte og gå for det man vil ha uten omtanke for avslag eller andre irrelevante feminine bekymringer. Jenter liker maskuline menn.

Dessverre er det gjerne slik at når en mann endelig har mannet seg opp til å invitere en jente ut (wow - du turte å sende en melding på Facebook/SMS), så gjøres det på en feig og unnvikende måte.

Vær direkte og spør/foreslå på en måte hvor det er gitt at hun vil ønske å treffe deg. Ikke gi henne noen fluktruter eller mulighet til å unnskylde seg. Et eksempel på dette vil være:

Gutt: "Har du lyst å finne på noe i morgen"

Jente: "Det kunne vi ha gjort, men i morgen skal jeg plukke lus av katten min og besøke bestemor."

Gutt: "Okaaaay. Det var dumt. Kanskje en annen gang?"

Jente: "Ja, jeg kan gi beskjed. <3"

Hører aldri mer igjen.

Bedre:

Mann: "Vi burde treffes i løpet av uken. Hvilken dag er best for deg...?"

Eller:

"Jeg har lyst å treffe deg i løpet av uken. Hvordan ser uken din ut?"

Eller:

"Du. Jeg. En flaske rødvin. Bli bedre kjent. Når passer det for deg?"

Bare det å være selvsikker og ha tro på deg selv vil gjøre deg mer attraktiv i en kvinnes øyne. Hvis du selv ikke synes du er interessant nok til at hun skal ha lyst å treffe deg - hvorfor skulle hun synes det? :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...