Diamond95 Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Det er en jente som jeg har kjent I flere år, men har hatt null kontakt med på ish tre siste åra. Eneste er at vi har lika bildene til hverandre på face og ig. Så bestemte meg for å sende henne en melding. Litt frem og tilbake med meldinger og så stoppa det... Kjørte henne til fest I helga og når jeg da møtte henne så sa hun ting som; det var lenge siden, så hyggelig å se deg igjen. Behøver ikke å bety så veldig mye, men var nok til at det begynner å surre I hode mitt. Det jeg lurer på er; burde jeg sende en melding til og ta ting som det kommer eller gå litt mer direkte og be henne ut eller på middag? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Ingen vits i å luske rundt grøten, er det det? 2 Lenke til kommentar
Diamond95 Skrevet 22. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2018 (endret) Ingen vits i å luske rundt grøten, er det det? Er det jeg tenker og egentlig, men liker andres meninger og Endret 22. mai 2018 av Diamond95 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 (endret) Hvis du går rundt og later som om du bare er vennen hennes, er det det du ender opp som. Signaliser tidlig hva det er du vil, så kan hun ta stilling til det med en gang. Endret 22. mai 2018 av henrikwl 2 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Han som spiller renkespill og bare legger inn hint sitter hjemme og runker mens han som tør å gi tydelige beskjeder og sier hva han vil knuller dama. Har en kompis som har vært "venn" med "drømmejenta" si i 15 år mens pulevennene hennes kommer og går. 4 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Jeg synes også du skal være mer direkte med henne. Lenke til kommentar
Diamond95 Skrevet 22. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2018 Da blir det å spørre henne direkte. Hvordan burde jeg formulere det? "Hei,xxxxx. Det var hyggelig å se deg I helga. Har du lyst til å møtes igjen til helga?" 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 "Hei, xxxxx. Jeg har trivdes godt sammen med deg nå siden vi fikk kontakt igjen, og har lyst til å invitere deg med på middag/kajakktur/ett-eller-annet. Hvordan passer lørdag til helga? Klokka 17:00?" Lenke til kommentar
Diamond95 Skrevet 22. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2018 Tror det må bli middag. Mine interesser passer nok ikke til noe første møte Lenke til kommentar
Diamond95 Skrevet 22. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2018 da har jeg sendt henne en melding, så da var det bare å vente på svar 9 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 da har jeg sendt henne en melding, så da var det bare å vente på svar Har du fått svar? 1 Lenke til kommentar
Diamond95 Skrevet 23. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2018 Har du fått svar? Nei, desverre... selv om hun har vært aktiv flere ganger Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Du kommer til å drive deg selv til vanvidd hvis du skal følge med på når hun er aktiv og ikke mens du venter på svar. Hun svarer når hun svarer. 4 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Hvis hun har lest og ikke svart så lenge etter ville jeg ikke vært så veldig optimistisk men det er kanskje bare meg. 1 Lenke til kommentar
Diamond95 Skrevet 23. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2018 Hvis hun har lest og ikke svart så lenge etter ville jeg ikke vært så veldig optimistisk men det er kanskje bare meg. Hun har ikke lest meldinga enda. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Hun KAN ha lest den på notifications uten å ha åpnet den i appen. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Hun har ikke lest meldinga enda. Hvor ofte pleier dere å prates sånn ellers? Jeg ville ikke lagt for mye inn i det enda. Slapp av og gjør noe annet enn å sitte og ruge. 2 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 (endret) Hun kan ha lest meldinga i notifikasjonsfeltet og tenkt "shit, han vil jeg gjerne ut med!!! Jeg venter med å svare til jeg sitter uforstyrra og i ro sånn at jeg får skrevet et bra svar som ikke virker for desperat og gir meg sosial verdi - samtidig som jeg signaliserer interesse". Hun kan også ha tenkt: "jeg venter litt med å svare sånn at jeg fremstår som viktig og han bare får enda mer lyst på meg mens han sitter der og ser at jeg er aktiv uten å ha svart". Et par alternative hypoteser Endret 23. mai 2018 av Bjarnemann 4 Lenke til kommentar
Diamond95 Skrevet 23. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2018 Hun har ikke lest meldinga enda. Hvor ofte pleier dere å prates sånn ellers? Jeg ville ikke lagt for mye inn i det enda. Slapp av og gjør noe annet enn å sitte og ruge. ikke mye...gjorde mye før Hun kan ha lest meldinga i notifikasjonsfeltet og tenkt "shit, han vil jeg gjerne ut med!!! Jeg venter med å svare til jeg sitter uforstyrra og i ro sånn at jeg får skrevet et bra svar som ikke virker for desperat og gir meg sosial verdi - samtidig som jeg signaliserer interesse". Hun kan også ha tenkt: "jeg venter litt med å svare sånn at jeg fremstår som viktig og han bare får enda mer lyst på meg mens han sitter der og ser at jeg er aktiv uten å ha svart". Et par alternative hypoteser er en mulighet, men kan også la vær fordi hun ikke har lyst... Lenke til kommentar
Diamond95 Skrevet 24. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2018 begynner å miste trua på noe svar nå folkens... kjipt hvis hun ikke svarer, da det ikke er ofte jeg møter jenter jeg kunne tenkte meg å bli bedre kjent med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå