AnonymDiskusjon Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Noen tenker mer selvstendig enn andre som baserer seg på tillit til venner eller autoriteter. Grei ut om forskjellene sett i lys av mentale egenskaper som IQ og introverthet/ekstroverthert. Anonymous poster hash: 0ffd2...59e Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Grei ut om forskjellene Hvorfor skulle jeg greie ut om noe som helst? Av og til kommer det et konkret spørsmål som jeg på strak arm vet svaret på, og da kan jeg finne på å svare. Eller det kan være et diskusjonsinnlegg som jeg bare må svare på. Eller jeg føler en sterk trang til å bestige såpekassa og vekke folket. Men å gjøre leksene for andre? Nei takk! 4 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 (endret) Mennesker som "ikke tenker selv" slik som du tror, tenker faktisk selv de også. Men det er ikke alle som er narsissistiske nok til tro at sine meninger er mer verdt enn alle andres. For det du snakker om her er de menneskene som viser til alle rundt seg at de "tenker selv". Endret 22. mai 2018 av Pliscin 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2018 Når Colombus seilte til Amerika så tenkte han selvstendig. Selv om han skulle til India. Anonymous poster hash: 0ffd2...59e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå