Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen IT2 våren 2018

Anbefalte innlegg

Noen andre som skal ha eksamen i Informasjonsteknologi 2 onsdag 30. mai? Isåfall tenkte jeg at vi kunne diskutere forskjellige ting her! Spesielt forberedelsesheftet når den tid kommer.

Endret av Bolle§
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forberedelsesheftet i fjor var veldig lite til hjelp. Det var ikke et hefte, men mer et ark, hvor det stod at fornybar energi var temaet, og noen få setninger som forklarte hva fornybar energi er. Det beste du kan gjøre for å forberede deg er å gjøre alle tidligere eksamensoppgaver, og forhåpentligvis kunne bruke løsningen på disse oppgavene til inspirasjon på eksamen.

Lykke til med eksamen! Bruk god tid på å skrive kommentarer til hver oppgave (lag et Word-dokument du leverer med HTML-filene), samt skriv mange kommentarer i koden (da får du toppkarakter).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234

Hei folkens,

Jeg ser at det er flere tråder på diskusjon.no som er rettet mot IT2 eksamen våren 2018. Deriblant https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1814766 som jeg allerede har kommentert i. Det viktigste er at en av trådene blir brukt av så mange som mulig og at det er lett å finne frem til den. Jeg liker emnenavnet bedre for denne tråden enn den andre jeg har linket til ovenfor, men denne tråden har ingen  nøkkelord og det er nøkkelordene det er enklest for folk å søke opp mot. 

Jeg har ingen mening om hvilken tråd som blir brukt, men det er veldig greit om det blir avgjort ASAP så finner alle kommentarer sted i samme tråd  :)  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...